the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا مرکز کو کسانوں کے تین فارم قوانین منسوخ کرنے کے مطالبہ کو قبول کرنا چاہئے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) حکومت نے گرو نانک دیو کے 551 ویں 'پرکاش پرو' پر سکھ برادری کی فلاح و بہبود کے لئے مودی سرکار کے اقدامات کے بارے میں ایک کتابچہ جاری کیا اور اعلان کیا ہے کہ اقوام متحدہ پہلے سکھ گرو کے پیغام کو مختلف زبانوں میں ترجمہ کرواکر اسے دنیا کے ہر کونے پہنچائے گی-
مرکزی شہری ترقی ، غربت کے خاتمے اور شہری ہوا بازی کے وزیر ہردیپ سنگھ پوری اور وزیر اطلاعات نشریات پرکاش جاوڈیکر نے ہندی ، انگریزی اور پنجابی زبان میں شائع ہونے والے اس کتابچے کو ایک مختصر تقریب میں جاری کیا۔ اس موقع پر انفارمیشن براڈ کاسٹ کے سکریٹری امیت کھارے بھی موجود تھے۔
ریلیز کے موقع پر ڈاکٹر پوری نے کہا کہ اقوام متحدہ کے ملینیم ڈویلپمنٹ گولز (ایس ڈی جی) اور مودی حکومت کے ترقیاتی ایجنڈے میں گرو نانک دیو کی تعلیمات شامل ہیں۔ پانچ صدیوں پہلے ، گرو نانک دیو نے ماحول کے بارے میں ایک پیغام دیا تھا ، وہ سب ایس ڈی جی اور مرکزی حکومت کے ایجنڈے میں شامل ہیں۔
انہوں نے کہا کہ اقوام متحدہ کی تعلیمی سائنسی اور ثقافتی تنظیم (یونیسکو) گرو نانک کی تعلیمات کو دنیا کی مختلف زبانوں میں ترجمہ کرائے گی۔ انہوں نے بتایا کہ برطانیہ کے برمنگھم یونیورسٹی میں گرو صاحب کے نام سے ایک چیئر قائم کی گئی ہے۔ اسی طرح کینیڈا کی ایک یونیورسٹی میں بھی اسی طرح کا گرو نانک چیئر قائم کیا جائے گا۔
انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم مسٹر مودی کے سکھ برادری سے اٹوٹ تعلقات ہیں۔ سکھ یاتریوں کو ہوا اور ریل رابطے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ لنگر پر ہر قسم کا ٹیکس ختم کردیا گیا ہے۔ دربار صاحب میں غیر ملکی عطیات کی سہولت دی گئی ہے۔ ایس آئی ٹی تحقیقات کے بعد پہلی بار 1984 کے سکھ فسادات کے مجرموں کو سزا سنائی دی جارہی ہے۔ کرتار پور راہداری کھولنے کا فیصلہ کیا گیا۔ دہشت گردی کے دور میں ، بہت سے ناموں کو بلیک لسٹ کیا گیا ، ان کے جائزے کے بعد تمام ناموں کو حذف کردیا گیا۔
انہوں نے کہا کہ مودی حکومت کی خصوصیت یہ ہے کہ اس نے سکھوں کے لئے جو بھی عہد کیا ان کو ہر حال میں نافذ کیا۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.