the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی، 19 جولائی (یو این آئی) سپریم کورٹ نے منگل کو بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی معطل لیڈر نوپور شرما کو 10 اگست تک گرفتاری سے عبوری راحت دے دی، جو پیغمبر اسلام کے بارے میں مبینہ طور پر قابل اعتراض تبصرہ کے لیے کئی ریاستوں میں فوجداری مقدمات کا سامنا کر رہی ہیں۔
جسٹس سوریہ کانت اور جسٹس جے بی۔ پردی والا کی بنچ نے پیغمبر محمد صلی اللہ علیہ وسلم تنازع سے متعلق معاملے میں نوپور کی نئی درخواست پر سماعت کرتے ہوئے یہ راحت دی۔
بنچ نے متعلقہ ریاستی حکومتوں/ پارٹیوں کو حکم دیا کہ وہ اس معاملے میں اگلی سماعت کے لیے 10 اگست تک نوپور کے خلاف کوئی زبردستی



کارروائی نہ کریں۔
بنچ نے مغربی بنگال میں مقدمہ کے اندراج کے بارے میں عرضی گزار کے وکیل منیندر سنگھ کی اطلاع پر یہ بھی واضح کیا کہ اب تک درج مقدمات کے ساتھ ساتھ اس سلسلے میں درج کیے جانے والے کیس/مقدمات (اگر کوئی ہیں)، نوپور کو تعزیری کارروائی سے عبوری راحت ملے گی۔
عدالت عظمیٰ نے دہلی، اتر پردیش، مغربی بنگال، مہاراشٹر، تلنگانہ اور کرناٹک اور دیگر ریاستوں کو ان کی درخواست پر نوٹس جاری کیا جس میں اس نے ان ریاستوں میں (پیغمبر اسلام کے بارے میں متنازعہ ریمارکس کے سلسلے میں) ان کے خلاف فوجداری مقدمات درج کیے تھے۔ انہیں منسوخ کرنے یا دہلی منتقل کرنے کی درخواست کی گئی۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.