the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا ہندوستان میں خواتین کی حفاظت اب بھی دور کا خواب ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی، 21 ستمبر (یو این آئی) حکومت نے ملک میں خوراک تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے سال 21-2020 کے دوران 30 کروڑ 10 لاکھ ٹن غلہ تیار کرنے کا ہدف مقرر کیا ہے۔
وزیر زراعت نریندر سنگھ تومر نے پیر کے روز ربیع کانفرنس 2020 سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ دھان کی پیداوار تقریبا 12 کروڑٹن اور گیہوں کی پیداوار 10 کروڑ 80 لاکھ کرنے کا ہدف مقرر کیا گیا ہے۔ دال اور تیل کی پیداوار بڑھانے پر زور دیا گیا ہے، جہاں دالوں کی پیداوار میں2 کروڑ 56 لاکھ ٹن اور تیل کی پیداوار3 کروڑ 70 لاکھ ٹن تک بڑھانے کا ہدف رکھا گیا ہے۔ حکومت تیل کی درآمد کو کم سے کم کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔
انہوں نے کورونا وائرس کی مدت کے دوران منفی حالات کے باوجود 2019-20 میں 29 کروڑ 66 لاکھ ٹن سے زیادہ اناج کی پیداوار پر کسانوں کو مبارکباد پیش کی۔ انہوں نے بتایا کہ اس بار خریف کے دوران 1113 لاکھ ہیکٹراراضی میں فصلیں لگائی گئی ہیں جو معمول سے 46 لاکھ ہیکٹر زیادہ ہے۔
مسٹر تومر نے کہا کہ حکومت زراعتی انفراسٹرکچر کو بہتر بنانے کے لئے انقلابی اقدامات کررہی ہے۔ چار سالوں کے لیے ایک لاکھ کروڑ روپے کا زراعتی انفراسٹرکچر فنڈ شروع کیا گیا ہے۔ اس کے تحت کولڈ اسٹوریج، گوداموں اور دیگر بہت ساری ضروری چیزیں تعمیر کی جائیں گی۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.