the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 6 مارچ (ایجنسی) وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کو کمبھ میلے کی کامیاب انعقاد کے لئے اتر پردیش بالخصوص پرياگراج کے عوام کو مبارک باد دی۔ مسٹر مودی نے ٹویٹ کیا "پرياگراج کمبھ میلے کے کامیاب انعقاد کے لئے اتر پردیش، بالخصوص پرياگراج کے عوام اور وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ حکومت کو مبارکباد"۔

انہوں نے کہا کہ "اس کمبھ کے ذریعے ہماری ثقافت اور روحانیت کا سب سے بہترمظاہرہ دیکھنے کوملا اور اسے آئندہ برسوں تک یاد کیا جائے گا"۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ پرياگراج کمبھ نے کئی قابل ذکر ریکارڈ قائم کئے ہیں۔ مسٹر آدتیہ ناتھ منگل کو کمبھ میلے کی اختتامی تقریب میں شامل ہوئے اور مختلف اكھاڑوں کے سنتوں اور سادھوؤں کی عزت افزائی کی۔

مسٹر آدتیہ ناتھ کے مطابق اس سال 24 کروڑ سے زیادہ لوگوں نے کمبھ کے موقع پر گنگا میں ڈبكياں لگائیں۔ کمبھ میلہ 15 جنوری کو مکر سنکرانتی کے دن سنگم پر شاہی اسنان کے ساتھ شروع ہوا تھا۔ چار مارچ کو مهاشوراتر کے دن کمبھ میں آخری ڈبكي لگائی گئی، اگرچہ اختتامی تقریب پانچ مارچ کو منعقد ہوئی تھی۔ اس بار کمبھ میلے کی خاصیت یہ رہی کہ صدر رام ناتھ كووند، وزیر اعظم نریندر مودی، 70 ممالک کے سفیروں سمیت 193 ممالک کے شہری کی یہاں آمد ہوئی۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون بنے گا آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 چیمپئن

انڈیا
آسٹریلیا
انگلینڈ
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.