the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 28 مئی (ایجنسی) وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کو مجاہد آزادی Veer Savarkar ویر ساورکر (ونايك دامودر ساورکر) کی 136 ویں سالگرہ پر انہیں سلام کیا۔
مسٹر مودی نے ٹویٹ کیا’’ویر ساورکر کو ہم ان کی سالگرہ پر سلام کرتے ہیں ۔ ویر ساورکر نے ہندوستان کو مضبوط بنانے کے لئے غیر معمولی جرات، حب الوطنی اور مضبوط عزم کا ثبوت دیا۔ انہوں نے ملک کے باشندوں کو ملک کی تعمیر وترقی کے تیئں خود کو وقف کرنے کے لئے حوصلہ افزا کیا‘‘ ۔
وزیر اعظم نے ٹویٹر پر ایک ویڈیو بھی شیئر کیا ہے جس میں انہوں نے ویر ساورکر کی شخصیت پر روشنی ڈالی ہے۔مسٹر مودی نے اس ویڈیو میں کہا’’ساورکر جی کی شخصیت مختلف اوصاف سے پر تھی ۔ وہ ہتھیار اور علم دونوں کے پرستار تھے۔ ساورکر یعنی روشنی ، ساورکر یعنی خود قربانی ، ساورکر یعنی ریاضت ، ساورکر یعنی عنصر، ساورکر یعنی دلائل ، ساورکر یعنی شباب ، ساورکر یعنی تیر، ساورکر یعنی تلوار‘‘۔وزیر اعظم نے ویڈیو میں کہا’’عام طور پر ویر ساورکر کو ان کی بہادری اور برطانوی راج کے خلاف ان کی جدوجہد کے لئے جا نا جاتا ہے ۔ لیکن ان سب کے علاوہ وہ اچھے شاعر اور مصلح قوم بھی تھے، جنہوں نے ہمیشہ خیر سگالی اور یکجہتی پر زور دیا۔ ساورکر شاعری اور انقلاب دونوں کو ساتھ لے کر چلے۔ حساس شاعر ہونے کے ساتھ ساتھ وہ بے خوف انقلابی بھی تھے‘‘۔
ویر ساورکر کی پیدائش 28 مئی 1883 کو ہوئی تھی اور ان کا انتقال 82 سال کی عمر میں 26 فروری 1966 کو ہوا۔مورخین کے مطابق ویر ساورکر مسلم لیگ کے جواب میں ہندو مہاسبھا میں شامل ہوئے اور بعد میں’ ہندوتو ‘لفظ کے چلن کو بڑھایا ۔برطانوی حکومت کے دوران ویر ساورکر کو دوہری عمر قید کی سزا سنائی گئی تھی اور انہیں انڈما ن و نکوبا ر جزائر کی سیلولر جیل میں قید کیا گیا۔ بعد میں انہیں 1921 میں رہا کر دیا گیا تھا۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آرٹیکل 370 کو ختم کرنے کے بعد' مرکز جموں وکشمیر میں امن لا سکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.