the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

جاگرن نامہ نگار، لدھیانہ۔ حج یاترا: شاہی امام پنجاب مولانا محمد عثمان رحمانی لدھیانوی نے اتوار کو مجلس احرار اسلام کے ہیڈ کوارٹر میں کہا کہ شہاب چتور، جو کیرالہ سے مکہ تک پیدل حج کے لیے جا رہے تھے، کو حکومت پاکستان نے ان کے ملک سے گزرنے کی اجازت دینے سے انکار کر دیا ہے۔ کہیں. شاہی امام مولانا عثمان لدھیانوی نے کہا کہ شہاب چتور ان دنوں پنجاب سے گزر رہے ہیں، اس لیے ان سے کئی بار ملاقات ہوئی۔ یہ بات سامنے آئی ہے کہ دہلی میں پاکستانی سفارتخانے نے عازمین حج کے ساتھ پیدل دھوکہ کیا ہے۔

دہلی میں پاکستانی سفارت خانے نے پہلے شہاب چتور کو یقین دلایا کہ آپ پیدل سفر حج شروع کریں، جب آپ پاک بھارت سرحد کے قریب پہنچیں گے تو آپ کو پاکستان کا ویزہ دے دیا



جائے گا، پھر پاکستانی سفارت خانے نے دلیل دی کہ پہلے ویزہ دینا چاہیے۔ دیا جائے گا جس سے اس کی مدت ختم ہو جائے گی۔ اس لیے شہاب چتور کو سرحد پر پہنچتے ہی ویزا دے دیا جائے گا۔

شاہی امام پنجاب نے کہا کہ جب شہاب چتور تقریباً تین ہزار کلومیٹر پیدل سفر کرکے واہگہ بارڈر کے قریب پہنچے ہیں تو اب حکومت پاکستان نے اپنی عادت کے مطابق ویزا دینے سے صاف انکار کر دیا ہے۔ پاکستانی حکام کے اس رویے سے حیران ہیں۔ دھوکہ دہی پاکستان کی پرانی عادت ہے۔ شاہی امام نے کہا کہ ہندوستان کے مسلمانوں نے حکومت پاکستان سے کبھی کچھ نہیں چاہا، 75 سال میں پہلی بار جب کوئی ہندوستانی مسلمان پیدل حج کے لیے مکہ شریف جارہا ہے تو پاکستان اسے گزرنے کی اجازت بھی نہیں دینا چاہتا۔


اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
دنیا بھر سے میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.