the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 19 جون (ایجنسی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے رکن پارلیمنٹ اوم بڑلا بدھ کو اتفاق رائے سے 17 ویں لوک سبھا کے اسپیکر منتخب کئے گئے ہیں۔
وزیر اعظم نریندر مودی نے ان کے نام کی تجویز پیش کی اور وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے اس تجویز کی حمایت کی۔ وزیر داخلہ امت شاہ نے مسٹر بڑلا کے عام رائے سے اسپیکر منتخب کرنے کی تجویز پیش کی جس کا سینئر مرکزی وزیر نتن گڈکری نے حمایت کی۔ مرکزی وزیر ارجن منڈا نے ان کے نام کی تجویز پیش کی اور مرکزی وزیر رمیش پوکھریال نشنک نے اس کی حمایت کی۔ اس طرح سے مسٹر بڑلا کی حمایت میں ایوان میں کل 14 تجاویز ایوان میں آئے۔
اپوزیشن پارٹیوں نے بھی ان کے نام کی حمایت کی۔ ایوان میں کانگریس کے لیڈر ادھیر رنجن چودھری ، دراوڑ منیتر كشگم لیڈر ٹی آر بالو نے ان کے نام کی تجویز پیش اور اور حمایت بھی کی۔ ترنمول کانگریس کے سديپت بند وپادھیائے نے ان کے نام کی تجویز پیش کرکے حمایت کی۔ عارضی ڈپٹی اسپیکر وریندر کمار نے کہا کہ ان کی کوئی تجویز نہیں آئی تھی اس وجہ سے پہلے ان کی اجازت نہیں دی گئی لیکن جب انہوں نے زور دیا تو ان کو حمایت کا موقع دیا گیا جس پر پورے ایوان میں تالیاں گونجنے لگیں۔
اتفاق رائے سے مسٹر بڑلا کا لوک سبھا اسپیکر منتخب ہونے کے عارضی اسپیکر کے اعلان کے بعد مسٹر مودی، مسٹر چودھری، مسٹر بالو، پارلیمانی امور کے وزیر پرہلاد جوشی اور مسٹر بندواپادھيائے سمیت کئی اہم ممبران پارلیمنٹ مسٹر بڑلا کو لینے ان کی نشست تک گئے اور انہیں اسپیکر کی چیئر تک لائے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آرٹیکل 370 کو ختم کرنے کے بعد' مرکز جموں وکشمیر میں امن لا سکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.