the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ملیكاں (سرسا)، 19 اکتوبر (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ ہم پاکستان کو پانی جانے نہیں دیں گے اور نشہ کو آنے نہیں دیں گے۔
انہوں نے کہا کہ ہندوستان کے پانی سے پاکستان کے کھیت لهلهائے اور ہمارے ملک کے کسان کے کھیت خشک رہے یہ نہیں چلے گا۔ پاکستان ہندوستان میں نشہ بھیج کر نوجوانوں کے مستقبل کو تباہ کرنا چاہتا ہے۔ وزیر اعظم آج سرسا کے گاؤں مللیكاں میں واقع اناج منڈی میں منعقدہ انتخابی جلسے سے خطاب کر رہے تھے۔
انہوں نے سرسا کو پیر فقیروں کی سرزمین کے طور پر سلام کرتے ہوئے کہا کہ تنظیم میں کام کرتے وقت کسی وقت میں یہاں آیا تھا اور آج پرانے لوگوں کو دیکھ کر خوشی ہو رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ گرو نانک دیو جی کی 550 ویں یوم پیدائش تہوار کی تیاری چل رہی ہے۔ ہند پاک تقسیم کے بعد ہمارے لوگ کرتارپور صاحب کا دوربین سے دیدار کرتے رہے۔ کانگریس کی حکومت اس چار کلومیٹر کے فاصلے کو دور نہیں کر سکی۔ بی جے پی حکومت كوریڈور تعمیر کرکے اس فاصلے کو ختم کر رہی ہے۔
انہوں نے کہا کہ کپورتھلہ سے گوبندوال تک راستے کو گرو نانک روڈ کا نام دیا جائے گا۔ میں نے سال 2014 میں وزیر اعظم کے امیدوار کے طور پر پہلی اجتماع ہریانہ کے ریواڑی میں کیا تھا اور آج ہریانہ اسمبلی انتخابی مہم کا اختتام بھی اجتماع ریواڑی میں ہی کروں گا۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

ایودھیا کا فیصلہ؟ کیا یہ فیصلہ درست ہے کہ بابری مسجد کو دوسری جگہ 5 ایکڑ زمین دینی چاہئے

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.