the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون سی کرکٹ ٹیم 18 جون سے انگلینڈ کے ساؤتیمپٹن میں کھیلی جانے والی ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئنشپ (ڈبلیو ٹی سی) کا فائنل جیتے گی؟

ہندوستان
نیوزی لینڈ
کہہ نہیں سکتے
کلکتہ 11جون (یواین آئی) وزیرا علیٰ ممتا بنرجی کی موجودگی میں بی جے پی کے قومی نائب صدر مکل رائے اپنے بیٹے سبھرانشو رائے کے ساتھ آج ترنمول کانگریس میںیہ کہتے ہوئے شامل ہوگئے - وہ آج اپنے گھر میں واپس آئے ہیں اور 20جون کو عوام کے سامنے تفصیل سے اپنی بات رکھیں گے کہ انہوں نے بی جے پی کیوں چھوڑی ۔ تاہم انہوں نے کہا کہ اس وقت بنگال میں جو صورت حال ہے ایسے میں کوئی بھی بی جےپی میں رہنا پسند نہیں کرے گا۔
مکل رائے کے آج صبح سے ہی ترنمو ل کانگریس میں شامل ہونے کی خبر گردش کرنے لگی تھی۔ اس درمیان بی جے پی کے سینئر لیڈر کیلاش وجے ورگی اور دیگر لیڈران نے فون کرنا شروع کردیا تھا ۔ تاہم انہوں نے بی جے پی لیڈروں سے بات کرنے کے بجائے آج دوپہر اپنے صاحبزادے کے ساتھ ترنمو ل کانگریس بھون پہنچ گئے۔ ترنمول کانگریس بھون میں مکل رائے کا ابھیشیک بنرجی نے خیر مقدم کیا ۔اس کے بعد ممتا بنرجی بھی پہنچ گئیں اور اس کے بعد دونوں رہنمائوں کے درمیان دو گھنٹے سے زاید میٹنگ ہوئی ۔
طویل میٹنگ کے بعد ممتا بنرجی مکل رائے اور پارٹی کے سینئر لیڈروں کے ساتھ اسٹیج پر پہنچی تو ابھیشیک بنرجی نے مکل رائے کے تئیں ادب و احترام کا مظاہر ہ کیا۔ ممتا بنرجی نے بھی اپنے لئے رکھی مخصوص کرسی پر بیٹھنے کے بجائے عام کرسی منگواکر بیٹھیں ۔
بنگال اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کی شکست کے بعد مکل رائے کی ترنمول کانگریس میں شمولیت ایک بڑا جھٹکا ہے۔مکل رائے چانکیہ کے طور پر مشہور رہے ہیں۔2019کے پارلیمانی انتخابات میں بی جے پی کو 18سیٹ دلانے میںا ن کا اہم کردار رہا ہے ۔مگر 2021کے اسمبلی انتخابا ت میںا نہیں کنارہ لگادیا گیا تھا۔مکل رائے کو ایسی سیٹ سے امیدوار بنایا گیا جہاں کےلئے وہ بالکل نئے تھے۔تاہم وہ جیتنے میں کامیاب رہے ۔نتائج کے بعد سے ہی مکل رائے کی ناراضگی کی خبر گردش کررہی تھی۔وہ اور ان کی اہلیہ کورونا کی شکار ہوگئیں مگر بی جے پی لیڈروں نے ان کی خبر گیری نہیں لی۔مگر اچانک ابھیشیک بنرجی اسپتال پہنچ کر سب کو حیران کردیا۔اس کے بعد وزیر اعظم مودی، امیت شاہ اور بی جے پی کے قومی صدر جے پی نڈا نے فون کرکے خیریت معلوم کی۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.