the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
ذرائع:

امریکی میڈیا کے مطابق اسلامی جمہوریہ ایران نے مبینہ طور پر اسرائیل کے خلاف ممکنہ جوابی حملے کی تیاری کے لیے 100 سے زائد کروز میزائل تیار کر لیے ہیں۔

ایک امریکی دفاعی اہلکار نے بتایا کہ تہران نے جوابی کارروائی کے لیے 100 سے زیادہ کروز میزائل تیار کیے ہیں، جب کہ امریکا نے خطے میں اضافی فوجی اثاثے تعینات کیے ہیں۔

یہ پیر یکم اپریل کو دمشق میں ایرانی قونصل خانے کی عمارت کو نشانہ بنانے کے ردعمل میں سامنے آیا ہے، جس کے نتیجے میں IRGC کے سات ارکان سمیت 13 افراد ہلاک ہو گئے تھے۔ اس کے بعد سے یکم اپریل کے حملے کے جواب میں ایران کے عوامی خطرے کی وجہ سے اسرائیل ہائی الرٹ پر ہے۔

بھارت، فرانس، پولینڈ، برطانیہ اور روس سمیت ممالک اپنے شہریوں کو مشرق وسطیٰ کے خطے کا سفر کرنے سے خبردار کر رہے ہیں، جو پہلے ہی



غزہ میں جنگ کے باعث تناؤ کا شکار ہے جو اب ساتویں مہینے میں داخل ہو چکی ہے۔

نئی دہلی میں امور خارجہ کی وزارت نے کہا کہ ہندوستانی شہری جو دونوں ممالک میں ہیں وہ اپنی حفاظت کے بارے میں انتہائی احتیاط برتیں اور اپنی نقل و حرکت کو کم سے کم تک محدود رکھیں۔

غزہ کی پٹی پر اسرائیلی جنگ کے آغاز کے بعد سے 7 اکتوبر 2023 کو اسرائیلی فوج نے شام اور لبنان میں کئی حملے کیے ہیں، جن میں حماس، لبنانی حزب اللہ تحریک اور ایرانی پاسداران انقلاب کے رہنماؤں کو نشانہ بنایا گیا ہے۔

7 اکتوبر کو اسرائیل نے غزہ کی پٹی پر وحشیانہ فوجی مہم شروع کی، حماس کی قیادت میں حملے کے بعد جس کے نتیجے میں تقریباً 1,200 اسرائیلی ہلاک ہوئے۔

اس کے بعد سے اسرائیلی فورسز اب تک 33,000 سے زیادہ فلسطینیوں کو ہلاک کر چکی ہیں، جن میں بنیادی طور پر خواتین اور بچے ہیں اور غزہ میں 76,000 افراد زخمی ہوئے ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
دنیا بھر سے میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.