the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

ایران میں حجاب کے معاملے نے آگ پکڑ لی ہے۔ حجاب مخالف خدشات۔ ایک اور نوجوان خاتون ہادیس نجفی کو ایرانی سکیورٹی فورسز نے گولی مار کر ہلاک کر دیا تھا اس واقعہ سے قبل مہسہ امین جو کہ صحیح طریقے سے حجاب نہ پہننے کی وجہ سے گرفتار ہونے کے بعد پولیس حراست میں انتقال کر گئی تھیں، بھول گئیں۔ نجفی کی جانب سے حجاب اتارنے اور احتجاج میں شرکت کی ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد اسلامی جمہوریہ کی سیکورٹی فورسز کے ہاتھوں اسے بے دردی سے قتل کر دیا گیا۔ تاہم ایرانی خواتین نے کم ہونے کے بجائے احتجاج میں شدت پیدا کر دی ہے۔ان کے ساتھ ہزاروں نوجوان بھی سڑکوں پر آکر احتجاج کر رہے ہیں۔

سیکورٹی فورسز مظاہرین کے ساتھ بلاامتیاز نمٹ رہی



ہیں۔ ایران کے تمام شہروں میں اب تک 76 افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں جن میں زیادہ تعداد خواتین کی ہے۔ کچھ سکیورٹی اہلکار بھی وہاں موجود ہیں۔ مظاہرین بنیادی طور پر ایران میں خواتین مخالف قوانین کو ہٹانے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ لیکن حکومت ان کے مطالبات پر توجہ نہیں دے رہی اور مزید سختی کر رہی ہے۔

ایران کے صدر ابراہیم رئیسی نے حال ہی میں خبردار کیا ہے کہ مظاہروں اور پرتشدد واقعات میں حصہ لینے والوں کو سخت سزا دی جائے گی۔ انہوں نے واضح کیا کہ قانون کی خلاف ورزی کرنے اور ہنگامہ آرائی کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔ ابراہیم رئیسی نے امریکہ پر الزام لگایا کہ وہ حجاب مخالف مظاہروں کو ہوا دے رہا ہے کیونکہ شہریوں کی حفاظت کرنا ان کا فرض ہے۔ اور دیکھنا یہ ہے کہ یہ معاملہ فل اسٹاپ پر کب آئے گا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.