the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون سی سیاسی جماعت حضورآباد ضمنی الیکشن جیتے گی؟

ٹی آر ایس
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی ، 21 ستمبر (یو این آئی) وزیر زراعت نریندر سنگھ تومر نے آج ریاستوں سے درخواست کرتے ہوئے کہ وہ کرشی وگیان کیندروں سے ملیں اور زراعت کی مجموعی ترقی کے اہداف طے کریں ۔ ساتھ ہی کہا کہ مرکزی حکومت ریاستوں کو ربیع سیزن کے لیے مکمل مدد فراہم کی جارہی ہے۔
قومی زراعت کانفرنس برائے ربی مہم 2021-2022 سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر تومر نے کہا کہ ملک میں خریف کا موسم اچھا رہا ہے۔ مرکزی حکومت ربی سیزن کے لحاظ سے ریاستوں کی توقعات پر پورا اتر رہی ہے۔ زراعت کے شعبے میں بہت سے چیلنجز ہیں ، جن پر ہم باہمی تعاون سے قابو پاتے ہوئے ہدف کی طرف آگے بڑھ سکیں گے۔ ریاستوں پر زور دیتے ہوئے کہ وہ زراعت میں پانی ، بجلی اور کیمیائی کھادوں کی کھپت کو کم کرنے کے لیے کوششیں کریں ، انہوں نے کہا کہ اس سے کھیتوں اور کسانوں کے ساتھ ساتھ ملک کو بھی فائدہ ہوگا۔
انہوں نے زور دیا کہ نینو یوریا کے استعمال کو بڑھانے پر توجہ دی جائے جو کم مہنگا ہے اور بہتر مٹی کی صحت کو برقرار رکھتا ہے۔ مسٹر تومر نے کہا کہ مرکزی حکومت زرعی شعبے کو فروغ دینے کے لیے پرعزم ہے۔ حکومت نے کسانوں کو کم سود پر قرض دینے کا انتظام کیا ہے۔ 2.25 کروڑ سے زائد کے سی سی تقسیم کیے جاچکے ہیں ، جن کے ذریعے کسانوں کو 1.25 لاکھ کروڑ روپے سے زیادہ کا قرض دیا گیا ہے۔ پردھان منتری کسان سمان ندھی (پی ایم کسان) اسکیم کے ذریعے کسانوں کو آمدنی میں مدد فراہم کرنے کے لیے ایک بہت اہم قدم اٹھایا گیا ہے ، جس میں اب تک 11.37 کروڑ فائدہ اٹھانے والوں کو 1.58 لاکھ کروڑ دیے جا چکے ہیں۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
دنیا بھر سے میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.