the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا اومیکرون کے معاملات میں اضافے کی وجہ سے یوپی اسمبلی انتخابات کو ملتوی کرنے کی ضرورت ہے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی، 4 دسمبر (یو این آئی) نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو نے ہفتہ کو ملک میں مفت خدمات اور سہولیات فراہم کرنے پر ایک جامع بحث کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ ایک سال میں پارلیمنٹ اور اسمبلیوں کے کم از کم ایک سو اجلاس منعقد ہونے چاہئیں۔
یہاں پارلیمنٹ کی پبلک اکاؤنٹس کمیٹی کے 100 سال مکمل ہونے پر ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے نائب صدر جمہوریہ نے کہا کہ حکومتوں کی فلاحی ذمہ داریوں کے تحت اخراجات کو ملک میں کم وسائل اور ترقیاتی ضروریات کے ساتھ ہم آہنگ کیا جانا چاہئے۔ پبلک اکاؤنٹس کمیٹی (پی اے سی) کو مفت خدمات اور سہولیات پر جامع بحث کرتے ہوئے اس پہلو کو بھی تحقیقات میں شامل کرنا چاہیے۔
مسٹر نائیڈو نے کہا کہ ہر روپیہ دانشمندی کے ساتھ، دیانتداری کے ساتھ اور مطلوبہ سماجی و اقتصادی نتائج کے لیے ضروری بنیادوں پر خرچ کیا جانا چاہیے۔
مسٹر نائیڈو نے کہا کہ ضرورت مند لوگوں کی فلاح و بہبود اور سماجی تحفظ کو یقینی بنانا حکومتوں کی ایک اہم ذمہ داری ہے، لیکن اب وقت آگیا ہے کہ فلاح و بہبود اور ترقی کے مقاصد کو ہم آہنگ کرنے پر وسیع تر بحث کی جائے۔ اخراجات کو احتیاط سے متوازن کیا جانا چاہئے تاکہ قلیل مدتی اور طویل مدتی ترقیاتی مقاصد پر یکساں توجہ دی جا سکے۔ پی اے سی کو سماجی و اقتصادی نتائج کے تناظر میں وسائل کے استعمال کی موثر ہونے کا جائزہ لینا ہے، اس لیے کمیٹی کے لیے یہ ضروری ہو سکتا ہے کہ وہ وسیع تر غور و فکر کے لیے ان دو مقاصد کو متوازن کرنے کے معاملے کا جائزہ لے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.