the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ایران بھر میں حجاب مخالف مظاہروں میں شدت آگئی ہے جب ہجوم نے 'آمر مرگ بر باد' کے نعرے کے ساتھ سپریم لیڈر آیت اللہ علی خامنہ ای کی حکومت کے خاتمے کا مطالبہ کیا ہے۔

22 سالہ مہاسہ امینی کی ہلاکت پر پورے ایران میں مظاہروں کو 10 دن سے زیادہ کا عرصہ گزر چکا ہے۔ اب حقوق کے ایک گروپ نے کہا ہے کہ سکیورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں کے درمیان مظاہروں میں 75 سے زیادہ افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔ دارالحکومت تہران میں ہجوم نے 'آمر مردہ باد' کے نعرے لگائے اور سپریم لیڈر آیت اللہ علی خامنہ ای کی تین دہائیوں سے زائد کی حکمرانی کے خاتمے کا مطالبہ کیا۔


امینی کی موت کے خلاف مظاہرے ایران کے کم از کم 46 شہروں، قصبوں اور دیہاتوں میں پھیل چکے ہیں۔ سرکاری ٹی وی نے تجویز پیش کی ہے کہ 17 ستمبر سے شروع ہونے والے مظاہروں کے بعد سے کم از کم 41 مظاہرین اور پولیس ہلاک ہو چکے ہیں۔ حکام کے سرکاری بیانات کے مطابق ایسوسی ایٹڈ پریس نے مرنے والوں کی تعداد کم از کم 13



بتائی ہے، جب کہ 1,200 سے زیادہ مظاہرین کو گرفتار کیا گیا ہے۔

پڑھیں: آگ، خون اور بیلا سیاؤ: ایران میں حجاب مخالف مظاہروں کے اہم لمحات

ایرانی حکومت نے تازہ ترین مظاہروں کو ایک غیر ملکی سازش قرار دیتے ہوئے مسترد کر دیا ہے، بجائے اس کے کہ حراست میں لی گئی ایک خاتون کی موت پر عوامی غم و غصے کا اظہار کیا جائے کیونکہ اس کا لازمی ہیڈ اسکارف، یا حجاب اخلاقی پولیس کی پسند کے مطابق نہیں تھا۔

تہران اور دیگر شہروں میں حکومت کے حامی مارچوں نے سرکاری لائن کی بازگشت سنائی، کچھ مارچ کرنے والے نعرے لگا رہے تھے کہ "امریکی کرائے کے فوجی مذہب سے لڑ رہے ہیں۔"

ملک میں کام کرنے والی آخری مغربی سوشل میڈیا ایپس میں سے تین - انسٹاگرام، لنکڈ ان اور واٹس ایپ کو محدود کرنے کے حکومت کے فیصلے نے مظاہرین کی اپنی ویڈیوز کو منظم کرنے اور بیرونی دنیا کے ساتھ شیئر کرنے کی صلاحیت کو محدود کر دیا ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.