the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

تھائی لینڈ میں ظلم ہوا۔ سابق پولیس افسر کی فائرنگ سے 34 افراد ہلاک ہو گئے۔ حکام نے بتایا کہ مرنے والوں میں 22 بچے تھے۔ یہ واقعہ جمعرات کو تھائی لینڈ کے شمال مشرقی صوبے نونگ بولا لام فو میں بچوں کے ڈے کیئر سنٹر میں پیش آیا۔ تھائی میڈیا نے انکشاف کیا کہ اس فائرنگ میں تقریباً 35 افراد ہلاک ہوئے۔ پولیس کا کہنا ہے کہ مرنے والوں میں زیادہ تر بچے تھے۔ یہ انکشاف ہوا ہے کہ اجتماعی فائرنگ کا مرتکب سابق پولیس افسر تھا۔ انہوں نے کہا کہ ملزم کی تلاش شروع کر دی گئی ہے۔ وزیراعظم نے سابق پولیس افسر کو بھی گرفتار کرنے کا حکم دیا جو مجرم تھا۔ حکومتی ترجمان نے کہا کہ تمام ایجنسیوں کو اس بارے میں الرٹ کر دیا گیا ہے۔ جاں بحق ہونے والوں میں 23 بچے اور 12 اساتذہ شامل ہیں۔



پولیس کا کہنا ہے کہ زخمیوں میں سے 12 کی حالت تشویشناک ہے اور وہ اسپتال میں زیر علاج ہیں۔


پولیس نے بتایا کہ فائرنگ کے بعد، سزا یافتہ سابق پولیس افسر نے خود کو گولی مار کر خودکشی کر لی۔ انہوں نے کہا کہ اپنی بیوی اور بچوں کو قتل کرنے کے بعد مجرم پنیاکمبرب نے خود کو گولی مار لی۔ لیکن پولیس اس بات کی تحقیقات کر رہی ہے کہ اس شخص نے چائلڈ کیئر سنٹر میں فائرنگ کیوں کی۔

محکمہ پولیس نے پنیا کمراب کو منشیات اسمگلنگ کیس میں برطرف کردیا۔ تب سے وہ حکام کے رویے سے ناراض ہیں۔

دریں اثنا، تھائی لینڈ میں بڑے پیمانے پر فائرنگ کے واقعات بہت کم ہوتے ہیں۔ 2020 میں، ایک فوجی نے جائیداد کے معاملے میں فائرنگ کی۔ اس فائرنگ میں 29 افراد مارے گئے۔ سرکاری ذرائع نے 57 افراد کے زخمی ہونے کا انکشاف کیا ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.