the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com
https://www.youtube.com/watch?v=T4oeY8YNIuQ&feature=youtu.be

نئی دہلی/10ڈسمبر(ایجنسی) مصر میں ان دنوں پولیس اور انتظامیہ افسران میں ہلچل مچی ہوئی ہے. دراصل سوشل میڈیا پر ایک غیر ملکی كپل کا ایک ایسا ویڈیو وائرل ہو رہا ہے، جس میں دونوں Great Pyramid of Giza کے اوپر چڑھ کر برہنہ ہوکر غیر اخلاقی حرکت کررہے ہیں۔ اس ویڈیو کے سامنے آنے کے بعد مصر کی پولیس اور انتظامیہ کے ہوش اڑ گئے اور فوری معاملے میں کاروائی کرنے کے احکام دیے گئے۔ اب پولیس اور انتظامیہ ویڈیو کے ذریعہ جوڑ ےکی پہچان کرنے میں مصروف ہے.

سی این این کی خبروں کے مطابق، یہ ویڈیو کو رات کے اندھیرے میں بنایا گیا ہے. اس تین منٹ کی ویڈیو میں، یہ دیکھا گیا ہے کہ، ایک غیر ملکی جوڑا، پیرامڈ کے اوپر چڑھ رہا ہے. جیسے ہی یہ غیر ملکی جوڑا پیرامڈ کے اوپر پہنچتا ہے دونوں برہنہ دیکھائی دے رہے ہیں۔ خاتون اپنی شرٹ اتارتی ہے اور پھر دونں برہنہ ہوکر تعلقات بنانے لگ جاتے ہیں۔ پیرامڈ کے اوپر برہنہ ہوکر دونوں کے تعلقات بنانے کے اس ویڈیو کو لیکر مصر میں ان دنوں تنازعہ پیدا ہوگیا ہے.
آپ کو بتادیں کہ مصر میں خوفو پیرامڈ کے اوپر چڑھنا منع ہے۔ اسٹیٹ میڈیا احرم آن لائن کےمطابق اس ویڈیو کے سامنے آنے کے بعد مصر کے Minister of Antiquities Khaled al-Anani نے معاملے کی جانچ کے لیے prosecutor general کو سونپ دیا ہے۔ 

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.