the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

پاکستان اور بھارت کی سرحد پر آئے روز کشیدگی پائی جاتی ہے۔ مسلح افواج کی مسلسل حفاظت کے باوجود پاکستان دراندازی کی کوششیں جاری رکھے ہوئے ہے۔ ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے بھارت میں تخریب کاری کی سازش۔ ڈرون کے ذریعے اسلحہ بھیجنا۔ پاکستان کے ایک ڈرون نے راجستھان کے سری گنگا نگر کے سرحدی علاقے میں ہنگامہ کھڑا کر دیا ہے۔ فوری طور پر چوکنا ہونے پر بی ایس ایف کے جوانوں نے ڈرون پر گولی چلا دی۔ اس کے ساتھ ہی ڈرون سے 3 کلو سے زائد ہیروئن گر گئی۔ بعد ازاں علاقے میں تلاشی لی گئی تو 3.5 کلو گرام مشتبہ ہیروئن کے چار پیکٹ برآمد ہوئے۔ یہ واقعہ ہفتہ-اتوار



کی درمیانی شب پیش آیا۔ انوپ گڑھ کے قریب ڈرون کو دیکھ کر بی ایس ایف فورسز نے فائرنگ کی۔ ایک پولیس اہلکار نے بتایا کہ ڈرون نے پیکٹ گرائے، جنہیں بعد میں برآمد کر لیا گیا۔

بی ایس ایف کی اطلاع کے ساتھ ہی مقامی پولیس نے منشیات کی سمگلنگ اور نقل و حمل پر خصوصی توجہ دی ہے۔ اس علاقے میں سرچ آپریشن شروع کر دیا گیا ہے۔ ذرائع نے بتایا کہ مشتبہ ہیروئن کو مزید تفتیش کے لیے بی ایس ایف کے ذریعہ نارکوٹکس کنٹرول بیورو (این سی بی) کے حوالے کیا جائے گا۔ قابل ذکر ہے کہ ماضی میں بھی ایسے ہی واقعات پیش آچکے ہیں۔ دسہرہ اور نوراتری کی تقریبات کے پس منظر میں اس طرح کے واقعات کے پیش آنے کے بعد فوجیوں کو چوکس کر دیا گیا تھا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
دنیا بھر سے میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.