the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا فائنل کون جیتے گا؟

آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی ، 18 اگست (یواین آئی) حکومت نے ورلڈ ٹریڈ آرگنائزیشن کے ہندوستان کے مستقل مشن ، انڈین انسٹی ٹیوٹ آف فارن ٹریڈ (سی ٹی آئی ایل) کے سینٹر فار ٹریڈ اینڈ انویسٹمنٹ قانون اور دی گریجویٹ انسٹی ٹیوٹ آف انٹرنیشنل کے تحت سینٹر فار ٹریڈ اور ڈویلپمنٹ سٹڈیز ، جنیوا اور اکنامک انٹیگریشن (سی ٹی ای آئی) نے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کی منظوری دی ہے۔
بدھ کو وزیر اعظم نریندر مودی کی صدارت میں مرکزی کابینہ نے اس سلسلے میں ایک تجویز کو منظوری دی۔
دی گریجویٹ انسٹی ٹیوٹ آف انٹرنیشنل اینڈ ڈویلپمنٹ سٹڈیز کے سی ٹی ای آئی کے ساتھ ایم او یو بین الاقوامی تجارت اور سرمایہ کاری قانون کے شعبے میں سی ٹی آئی ایل اور محکمہ تجارت کے ملازمین کو تعلیمی اور تحقیقی مواقع فراہم کرے گا۔ اس کے تحت بین الاقوامی تجارت کے معاصر مسائل پر حکام ، محققین اور ماہرین تعلیم کی تفہیم کو بڑھانے کے لیے صلاحیت کے ترقیاتی پروگرام منعقد کئے جائیں گے۔یہ بین الاقوامی تجارت اور سرمایہ کاری کے قانون میں ہندوستان کی پوزیشن کے لیے بھی مدد فراہم کرے گا۔
سی ٹی ای آئی کے ساتھ معاہدے کے تحت تجویز کردہ شراکتیں علمی نوعیت کی ہیں، جس میں سی ٹی آئی ایل اور محکمہ تجارت اور دیگر سرکاری اداروں کے ملازمین صلاحیت بڑھانے اور تحقیق پر مبنی سرگرمیوں سے فائدہ اٹھائیں گے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.