the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

سمندری طوفان ایان نے بدھ کے روز فلوریڈا کے کیو کوسٹا کے قریب ایک بڑے کیٹیگری 4 طوفان کے طور پر ٹکرایا – قومی سمندری طوفان کے مرکز کے مطابق، Saffir-Simpson Hurricane Wind Scale پر دوسری سب سے مضبوط ترین قسم ہے۔ ریاست کے جنوب مغربی حصے نے تیزی سے اس کا اثر محسوس کیا۔

فلوریڈا کے گورنر رون ڈی سینٹیس نے بدھ کی شام ایک پریس کانفرنس میں کہا، "ہم نے جان لیوا طوفان میں اضافہ دیکھا ہے، جیسا کہ پیش گوئی کی گئی تھی۔" "ہم نے کولیئر کاؤنٹی، سنیبل، فورٹ مائرز بیچ جیسی جگہوں پر بڑے سیلاب کو بھی دیکھا ہے۔"

ڈی سینٹیس نے کہا کہ طوفان کی لہر تقریباً 12 فٹ تک پہنچ گئی ہے۔

اگرچہ حکام کے لیے ساختی نقصان کا اندازہ لگانا ابھی قبل از



وقت ہے، لیکن poweroutage.us کے مطابق، بدھ کی شام تک ساحلی شہروں میں 1.8 ملین سے زیادہ لوگ بجلی سے محروم تھے۔ سیلاب کاروں اور عمارتوں کو بہا لے گیا اور بجلی کی تاریں گرنے سے ساحلی قصبوں میں آگ بھڑک اٹھی۔ کئی شہروں نے رہائشیوں سے پانی کو محفوظ کرنے کے لیے کہا کیونکہ سیلابی پانی کی سہولیات طلب کو پورا کرنے کے لیے جدوجہد کر رہی تھیں۔

اور فلوریڈا ابھی تک ماتمی لباس سے باہر نہیں ہے۔ گورنر اور دیگر ریاستی عہدیداروں نے بدھ کی شام کو خبردار کیا کہ جیسے ہی ایان اندرون ملک منتقل ہوتا ہے، وسطی اور شمال مشرقی فلوریڈا کے رہائشی بگولوں، تیز ہواؤں اور تیز سیلاب کو دیکھ سکتے ہیں۔ جیکسن ویل اور سینٹ آگسٹین کے قریب کئی کاؤنٹیز مکمل یا جزوی طور پر انخلاء کے احکامات کے تحت ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.