the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کے خیال میں سیاست میں ریٹائرمنٹ کی عمر ہونی چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی،19جون(ایجنسی) برطانیہ میں ایک کے بعد ایک ہو رہے دہشت گرد حملوں نے عالمی برادری کو سوچنے پر مجبور کر دیا ہے. حال ہی میں مانچسٹر سمیت دارالحکومت لندن میں ہوئے حملوں سے لوگوں میں خوف ہے. دہشت گردوں نے اس دوران ملک کی پارلیمنٹ کو بھی اپنا نشانہ بنایا. تین ماہ کے دوران ہوئے ان دہشت گردانہ حملوں میں بچوں سمیت 35 افراد اپنی جان گنوا چکے ہیں، جبکہ سینکڑوں شدید زخمی ہوئے ہیں. آئیے نظر ڈالتے ہیں برطانیہ میں حال ہی میں ہوئے دہشت گردانہ حملوں پر.

لندن کے فنسبری پارک علاقے میں 18 جون کو ایک گاڑی کے راہگیروں کے درمیان گھسنے سے ایک شخص کی موت ہو گئی جبکہ آٹھ افراد زخمی ہو گئے. پولیس نے اس واقعہ کے سلسلے میں ایک شخص کو گرفتار کر لیا ہے. اگرچہ اس کے دہشت گرد حملہ ہونے کی تصدیق نہیں کی گئی ہے. 


text-align: start;">
03 جون کو دو الگ الگ جگہوں پر ہوئے دہشت گردانہ حملوں میں سات افراد کی موت ہو گئی تھی، جبکہ 48 افراد زخمی ہو گئے تھے. ان حملوں کے بعد جوابی کارروائی کرتے ہوئے پولیس نے تین حملہ آوروں کو بھی مار گرایا تھا. اس حملے میں ایک وین لندن برج پر چل رہے لوگوں كچلتي ہوئی چلی گئی. وین سے تین حملہ آور اترے اور انہوں نے ریستوران میں لوگوں پر چاقو سے حملہ شروع کر دیا.

22 مئی: مانچسٹر حملے میں 22 ہلاک
لندن کے مانچسٹر میں 22 مئی کو ہوئے دہشت گردانہ حملہ میں 22 لوگوں کی موت ہو گئی تھی اور تقریبا 60 افراد زخمی ہوئے تھے. شہر میں ایک پاپ کنسرٹ کے دوران ہوئے اس خود کش حملے میں بہت سے بچوں کی بھی موت ہو گئی تھی.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.