the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
آگرہ،یکم جون(ایجنسی) ماں تو ماں ہی ہوتی ہیں اپنے بچوں کے دکھ کے آگے وہ ڈھال بن کر کھڑی ہو جاتی ہے، آگرہ میں کچھ ایسا ہی معاملہ سامنے آیا ہے. ایک ماں کی اقتصادی صورت حال سے اتنی زیادہ پریشان ہے کہ اس نے فیس بک پر اپنی گردے فروخت کرنے کی پیشکش تک کر ڈالی ہے. اس نے فیس بک پر لکھا کہ جس کو بھی گردے کی ضرورت ہو وہ اس سے رابطہ کر سکتا ہے.

ایک بے بس ماں اپنی تین بیٹیوں اور ایک بیٹے کو پڑھانے کی خاطر اپنا گردے فروخت کرنے کے لئے تیار ہو گئی ہے. یہ وہ بے بس ماں ہے جس نے اپنے بچوں کو پڑھانے کے لئے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ سے لے کر وزیر اعظم نریندر مودی تک مدد کی فریاد لگائی ہے.

اس کے بعد یہ بے بس ماں مکمل طور پر ٹوٹ گئی اور اس نے اپنے بچوں کو پڑھانے کی خاطر سوشل میڈیا پر خط ڈال دیا. اس میں لکھا ہے کہ جس کو بھی گردے کی ضرورت پڑے،



وہ اس سے رابطہ کر سکتا ہے.


یہاں کی رہنے والی آرتی شرما نے فیس بک پر ایک سماجی تنظیم کی طرف سے ایک خط اپ لوڈ کرایا کہ وہ اپنی تین بیٹیوں اور ایک بیٹے کو پڑھانے کی خاطر اپنا گردے فروخت کرنا چاہتی ہے.

آرتی شرما کے شوہر منوج شرما کچھ وقت پہلے ریڈی میڈ کپڑوں کا کام کرتے تھے، لیکن اچانک ان کا کاروبار مکمل طور پر بند ہو گیا.

اس کے بعد آرتی شرما کے خاندان پر پہاڑ ٹوٹ گیا. آرتی شرما کی تین بیٹیاں اور ایک بیٹا پاس میں ہی ایک انگلش میڈیم میں پڑھائی کر رہے تھے، لیکن اچانک تین مہینے پہلے فیس نہ بھرنے کی وجہ سے تینوں بیٹیوں اور ایک بیٹے کو اسکول سے باہر کا راستہ دکھا دیا گیا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.