the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
کیپ ٹاؤن،24مارچ(ایجنسی) جنوبی افریقا میں ریاضی کے ایک اسکول ٹیچر نے بچوں کو اس مشکل اور اکتادینے والے مضمون کو پڑھانے کے لیے موسیقی اور ڈانس کا سہارا لیا اور اب بچے ان کے پیریڈ کا بے چینی سے انتظار کرتے ہیں۔

33 سالہ کرٹ مَنار نامی یہ ٹیچر کیپ ٹاؤن کے اسکول میں پڑھاتے ہیں اور وہ ہپ ہاپ موسیقار اور گلوکار بھی رہ چکے ہیں۔ کرٹ بہت اچھے ڈانسر بھی ہیں اور وہ اپنی اسی صلاحیت کا سہارا لے کر طالب علموں کو ریاضی کے مشکل سوالات گا کر سمجھاتے ہیں اور بچوں نے اعتراف کیا ہے کہ اس طرح وہ بہت جلدی ریاضی کے مسائل سیکھ رہے ہیں ۔

کرٹ کلاس میں بھی اسپیکروں کی مدد سے خود بھی بچوں کے ساتھ پڑھاتے ہوئے ڈانس کرتے ہیں۔ اس



کے علاوہ وہ پیچیدہ سے پیچیدہ ترین مسائل بھی بہت مزے سے حل کرلیتے ہیں کیونکہ کرٹ نے بہت مہارت سے انہیں موسیقی اور ڈانس میں سمودیا ہے۔


کرٹ کے مطابق وہ بہت سے بچوں کی طرح اپنے عہد میں بھی ریاضی کو خشک اور بور مضمون سمجھتے رہے اس لیے انہیں ریاضی کو سمجھنے میں بہت مشکل پیش آتی تھی لیکن ان پر یہ انکشاف ہوا کہ ریاضی کو غلط انداز میں پڑھایا جارہا ہے اسی لیے انہوں نے ریاضی پڑھانے کا روایتی طریقہ چھوڑ دیا اور موسیقی اور ڈانس سے مدد لینا شروع کی۔

اس منفرد ٹیچر نے ضرب سکھانے والا ایک گانا بنایا ہے جس کے بہترین نتائج نکلے ہیں۔ اب وہ مزید گانے بھی بنارہے ہیں۔ کرٹ کے مطابق ریاضی کے پیریڈ میں ان کی جماعت میں بچوں کی 100 فیصد حاضری رہتی ہے اور بچے اب ریاضی سے محبت کرنے لگے ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.