the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
ریواڑی،17مئی (ایجنسی) ہریانہ کے ایک گاؤں میں 86 لڑکیوں کے ایک گروپ کا گاندھی وادی کارکردگی بیوروکریسی پر بھاری پڑا اور ریاستی حکومت ان کے اسکول کی حیثیت بڑھانے کے لئے تیار ہو گئی.

ابھی ان کے اسکول میں 12 ویں کلاس تک تعلیم ہو سکے گی. طالبات کی کارکردگی کے چھٹے دن ہریانہ کے وزیر تعلیم رام بلاس شرما نے اعلان کیا کہ گاؤں میں سرکاری ہائی اسکول کو اپ گریڈ دسویں کلاس سے 12 ویں کلاس تک کیا جائے گا.

وزیر نے کہا کہ لڑکیوں کی بھوک ہڑتال کو دیکھتے ہوئے اور ریاست میں ہر لڑکی تعلیم مہیا کرانے کی حکومت کے عزم کے پیش نظر، ہریانہ حکومت نے ان کی مانگ کو قبول کر لیا ہے. اس کے پہلے



اسکول کی 86 طالبات اسکول کا درجہ بڑھانے کی مانگ کو لے کر غیر معینہ ہڑتال پر تھیں.

گرام اہم سریش چوہان کے مطابق 13 لڑکیاں بھوک ہڑتال پر تھیں. انہوں نے کہا کہ اعلی تعلیم کے لئے ان کے گاؤں کی لڑکیاں دسویں کلاس کے بعد دوسرے گاؤں جاتی ہیں جو تقریبا تین کلو میٹر دور ہے.

بھوک ہڑتال پر بیٹھی لڑکیوں میں سے ایک نے کہا، 'ہم دوسرے دیہات کے نوجوانوں کی طرف ظلم و ستم اور چھیڑ چھاڑ کی خدشہ سے دوچار ہیں اور ایسے میں ہم اپنے اسکول کو 12 ویں کلاس تک کرنے کی کوشش کر رہے ہیں.

ریواڑی کے ضلع تعلیم آفیسر نے بتایا، 'اعلی ثانوی اسکول کے لئے نویں اور دسویں کلاس میں کم از کم 150 طالب علموں کا ہونا ضروری ہے لیکن اس اسکول کی دونوں کلاسوں میں صرف 86 طالب علم ہیں.'

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.