the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
سرینگر،17اپریل(ایجنسی) جنوبی کشمیر کے پلوامہ واقع ایک کالج میں سیکورٹی فورسز کی مبینہ من مانی کے بعد آج وادی کشمیر کے کئی علاقوں میں طالب علموں اور سیکورٹی فورسز کے درمیان جھڑپ ہو گئی. طلبا نے کلاسوں کا بائیکاٹ بھی کیا. 

پولیس حکام نے بتایا کہ مظاہرین طالب علموں نے ایک ریلی نکالنے کی کوشش کی جسے پولیس نے روک دیا جس کے بعد ان میں جھڑپ ہو گئی. مظاہرین میں زیادہ تر ڈگری کالجوں کے طالب علم تھے، وہیں کچھ دیگر یونیورسٹیوں کے طالب علم تھے.

شہر کے مصروف ترین علاقے لال چوک سمیت کئی مقامات پر جھڑپوں سے روزمرہ کی سرگرمیاں رکاوٹ پیدا ہو گئی. جنوبی کشمیر کے پلوامہ کی ڈگری کالج کے طالب علموں کے خلاف فورسز کی طرف



مبینہ طور پر وحشیانہ کئے جانے کے خلاف مختلف طالب علم تنظیموں نے اس کے خلاف مزاحمت منعقد کیا تھا. اس واقعہ میں بہت طالب علم زخمی ہو گئے تھے.


مولانا آزاد روڈ پر لال چوک کے قریب سری پرتاپ (ایس پی) کالج میں پلوامہ واقعہ کے خلاف طالب علموں کے ایک گروپ نے ریلی کا انعقاد کیا تھا، جسے پولیس نے روکنے کی کوشش کی جس کے بعد کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے طالب علموں اور سیکورٹی فورسز کے درمیان جھڑپ ہو گئی.

انہوں نے بتایا کہ پتھراؤ اور کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے طالب علموں پر قابو پانے کے لئے پولیس نے آنسو گیس کے درجنوں گولے چھوڑے اور لاٹھی چارج کیا. حکام نے بتایا کہ جھڑپوں سے علاقے میں کشیدگی پیدا ہو گیا جس کی وجہ سے خریداروں کو اپنی دکانیں بند کرنی پڑی. وہیں مولانا آزاد روڈ پر ٹریفک بھی متاثر ہوا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.