the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون سی سیاسی جماعت حضورآباد ضمنی الیکشن جیتے گی؟

ٹی آر ایس
کانگریس
بی جے پی
ممبئی،25اپریل(ایجنسی) ممبئی میں رقص بار معاملہ کی سماعت کرتے ہوئے سپریم کورٹ نے آج سخت تبصرہ کیا. سپریم کورٹ نے مہاراشٹر حکومت کو جم کر پھٹکار لگائی. کورٹ نے کہا کہ سڑکوں پر بھیک مانگنے سے بہتر ہے کہ خواتین اسٹیج پر ڈانس کر کے اپنا گزر بسر کریں. کورٹ نے کہا کہ آپ یہ نہیں کہہ سکتے کہ رقص نہیں ہوگا . ریگولیشن اور پابندیوں لگانے میں فرق ہوتا ہے.
کورٹ نے کہا کہ ریاستی حکومت کہہ رہی ہے کہ وہ ریگولیٹ کر رہی ہے لیکن اس کے من میں ڈانس بار کو محدود کرنا ہے. کورٹ میں ASG پنکی آنند کو سپریم کورٹ نے کہا کہ آپ بار کی سینئر رکن ہیں، آپ ریاستی حکومت کو بتا دیجئے کہ جب ایک بار سپریم کورٹ نے آئینی دائرے کو دیکھتے ہوئے حکم پاس کر دیا تو پھر ریاست حکومت کس طرح حکم پر عمل کرنے سے انکار کر سکتی ہے.
سپریم کورٹ نے کہا خواتین کے احترام کو Maintained کرنا ہوگا. فحاشی کسی بھی قیمت پر برداشت نہیں. لیکن رقص نہیں ہو ایسا نہیں ہو سکتا.
رقص بار کا لائسنس لینے کے لئے BMC کے محکمہ صحت کی منظوری کی ضرورت نہیں. کورٹ نے کہا کہ ہوٹل اور ریستوران پہلے ہی (ہوٹل کا لائسنس لیتے وقت) ہیلتھ سرٹیفکیٹ لیتے ہیں ایسے میں دوبارہ اس کی ضرورت نہیں.
رقص بار کا لائسنس لینے کے لئے فائر ڈیپارٹمنٹ کی ضرورت نہیں. کورٹ نے کہا کہ ہوٹل اور ریستوران پہلے ہی فائر ڈیپارٹمنٹ سے منظوری لیتے ہیں ایسے میں دوبارہ کی ضرورت نہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
دنیا بھر سے میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.