the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی،31مارچ(ایجنسی) تہاڑ میں بند بہار کے دبنگ لیڈر شہاب الدین نے جیل حکام کے سامنے مانگ رکھی ہے. میڈیا ذرائع کے مطابق اس کا کہنا ہے کہ جیل میں 24 گھنٹے تنہائی برداشت کرنا پڑتا ہے، کم از کم ایک ٹی وی لگوا دیا جائے، جس سے ان کا وقت کٹ جائے.

تہاڑ جیل میں بند آر جے ڈی کے دبنگ لیڈر محمد شہاب الدین کا کہنا ہے کہ انہیں جیل میں تنہائی ستا رہی ہے . اسے ختم کرنے کے لئے انہوں نے جیل انتظامیہ سے اپنے لئے سیل میں ایک ٹی وی لگانے کا مطالبہ کیا ہے. شہاب الدین کو سپریم کورٹ کے حکم پر بہار کی سیوان جیل سے



تہاڑ جیل شفٹ کیا گیا.

ذرائع نے بتایا کہ جیل نمبر -2 میں بند کئے گئے شہاب الدین نے جیل انتظامیہ سے شکایت کی ہے کہ انہیں یہاں ہائی سیکورٹی سیل میں بند کر دیا گیا ہے.

شہاب الدین نے کہا، 'یہاں میں 24 گھنٹے نہ تو کسی کی شکل دیکھ پاتا ہوں اور نہ ہی کسی سے بات کر پاتا ہوں. میرے سیل میں ٹی وی نہیں لگایا گیا ہے، لیکن میرے پاس ہی کسی دوسرے قیدی سیل ہے جہاں سے دن رات ٹی وی پر گانے، نغمے اور فلم چلنے کی آواز آتی رہتی ہے. '

ذرائع نے بتایا کہ اسی جیل نمبر -2 میں انڈر ورلڈ ڈان چھوٹا راجن کو بھی بند کیا گیا ہے. چھوٹا راجن کو اس سیل میں ٹی وی دیکھنے کی اجازت دی گئی ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.