the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

حیدرآباد،29اگسٹ(ایجنسی) حیدرآباد کی ایک عدالت نے پیر کو پولیس کو حکم دیا کہ وہ ایک بڑے اسکینڈل کے معاملے کی جانچ کریں اور پتہ لگایں کہ کیا آندھرا پردیش کے وزیر اعلی چندر بابو نائیڈو کو ملزم کے طور پر لسٹیٹ کرنے کے لئے ان کے خلاف کافی ثبوت ہیں یا نہیں . عدالت نے پولیس کو اس معاملے میں 29 ستمبر تک جواب داخل کرنے کو کہا ہے.

وزیر اعلی چندر بابو نائیڈو تیلگو دیشم پارٹی (ٹی ڈی پی) کے صدر بھی ہیں. پولیس کے مطابق گزشتہ سال پڑوسی ریاست تلنگانہ میں ٹی ڈی پی کے ایک رکن اسمبلی مقامی انتخابات کے دوران ایک دوسرے رکن اسمبلی کو موٹی رشوت کی پیشکش کرتے ہوئے ویڈیو میں پکڑے گئے تھے. تفتیش کاروں کے مطابق یہ مکمل ڈیل 5 کروڑ روپے میں طے ہوئی تھی. اس ویڈیو میں نظر آئے ریونت ریڈی بھی ان لوگوں میں شامل تھے، جنہیں گرفتار کیا گیا تھا اور بعد میں انہیں ضمانت پر رہا کر دیا گیا تھا.

جب آندھرا پردیش سے كٹكر تلنگانہ ریاست بنایا گیا تو حیدرآباد کو 10 سال کے لئے دونوں ریاستوں کی مشترکہ دارالحکومت قرار دیا گیا تھا.

بتا دیں کہ تلنگانہ میں تلنگانہ راشٹر سمیتی یعنی ٹی آر ایس کی حکومت ہے اور پارٹی سربراہ کے. چندر شیکھر راؤ وزیر اعلی ہیں. چندر شیکھر راؤ نے ہی کیش فار ووٹ معاملے میں آندھرا پردیش کے وزیر اعلی کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کرتے ہوئے دعوی کیا کہ خفیہ طور پر ریکارڈ کی گئی فون کالز سے پتہ چلتا ہے کہ اس سب کے ماسٹر مائنڈ نائیڈو ہی ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون جیتے گا آئی پی ایل 2019 ٹرافی

سن رائسيس حیدرآباد
چنائی سپر کنگز
کولکاتا نائٹ رائڈرس
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.