the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا NTA کو ایک نئی ٹیسٹنگ باڈی سے تبدیل کیا جانا چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی/15نومبر(ایجنسی) ثانیہ مرزا ... بھارت کا فخر ... ٹینس سنسنی ... اسٹائل آئیکن ... نیو کمر آف دی ایئر ... نمبر 1 کھلاڑی آف ان خواتین ڈبلز. .... ثانیہ مرزا کی اتنی خوبیاں ہے گننے کے لئے کافی وقت لگے گا. آج ثانیہ مرزا کی 31 ویں سالگرہ ہے. ثانیہ 15 نومبر، 1986 کو ممبئی میں پیدا ہوئی تھی، لیکن ان کا بچپن حیدرآباد میں گذرا. حیدرآباد سے ہی ٹینس کی شروعات کی. ثانیہ کے ٹینس کیریئر نے انکے اتار چڑھاؤ اور مشکلات کا سامنا کیا ہے. کبھی ہمت نہ ہارنے والی ثانیہ نوجوانوں کےلیے مشعل راہ ہے.

کم عمر میں ہی کامیابی کے جھنڈے لگانے والی ثانیہ نے اپنے کیریئر کی شروعات سال 1999 میں کی. اس وقت، ثانیہ کی عمر صرف 14 سال تھی جب انہوں نے ورلڈ جونیئر ٹینس چیمپئن شپ میں حصہ لیا تھا. سال 2000 میں، ثانیہ نے پاکستان میں کھیلے گئے انٹیل جونیئر چیمپئن شپ جی -5 مقابلے میں سنگل اور ڈبل میں جیت



حاصل کی. 

ذاتی زندگی: 15 نومبر 1986 کو ممبئی میں پیدا ہوئی ثانیہ مرزا نے زندگی میں کئی اتار چڑھاو دیکھے ہیں، لیکن کبھی ہار نہ ماننے والی ثانیہ مسلسل ٹینس کی دنیا میں نام اور شہرت کماتی رہیں. انہیں پدم بھوشن اور پدمشری سے نوازا گیا. 2010 میں، ثانیہ نے کرکٹٹر شعیب ملک سے شادی کی. وہ ایک کتاب بھی لکھ چکی ہیں. پاکستانی کرکٹر شعیب ملک سے شادی کرنے کے بعد انکی کافی تنقید کی گئی. تلنگانہ کے رہنما نے انہیں پاکستان کی بہو کو بتایا تھا.

تنازعہ: ان کیریئر کے دوران، ثانیہ مرزا نے اکثر تنازعات میں رہی. مسلم تنظیموں نے ٹینس میچ کے دوران مختصر لباس پہننے کے لئے ان پر تنقید کی ہے. ایک مسلمان عالم نے ان کے خلاف فتوا جاری کیا تھا. 2008 میں،ترنگا کی توہین کرنے کا الزام لگایا گیا تھا. یہ کہا گیا تھا کہ انہوں نے ایک تقریب کے دوران انہوں نے ایک پیر سے ترنگا کو پیروں سے چھوا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.