the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا NTA کو ایک نئی ٹیسٹنگ باڈی سے تبدیل کیا جانا چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی/10نومبر(ایجنسی) ٹیم انڈیا اس وقت اپنے بہترین دور سے گذر رہی ہے. ٹیم کے کھلاڑی شاندار مظاہرہ کرکے دنیا بھر میں اپنا مقام بنا رہے ہیں، لیکن پھر بھی ٹیم ایک پریشانی سے گذر رہی ہے. ٹیم کی پریشانی ہے - بیٹنگ مڈل آرڈر ہے. حال ہی میں، نیوزی لینڈ کے خلاف کھیلے گئے سیریز میں ہندوستان کی کمی صاف طور پر سامنے آئی. تاہم، درمیانی آرڈر بیٹنگ کے ساتھ طویل عرصے سے کوشش جاری ہے، لیکن ابھی تک کوئی مثبت نتیجہ نہیں نکل پایا ہے.

بتادیں کہ2015 ورلڈ کپ کے بعد بلے بازی میں چوتھے نمبر کی پوزیشن کے لیے کم سے کم 11 کھلاڑیوں کو آزمایا گیا لیکن ابھی تک کوئی فائنل نہیں ہوا پایا ہے،



انتخابی، کوچ اور کپتان کی نظریں اس وقت 2019 کے ورلڈ کپ پر ٹکی ہیں. وہ لگاتار ٹیم پر کام کررہے ہیں.
ایسے میں کرکٹر سنیل گواسکر کو لگتا ہے کہ ٹیم انڈیا میں اس پریشانی سے نمٹنے کے لیے ان دو کھلاڑیوں کو واپس آجانا چاہئے. گواسکر نے انتخاب کرنے والوں کو مشورہ دیا ہے کہ کچھ پرانے کھلاڑیوں کو دوبارہ موقع ملے.

گواسکر کا کہنا ہے کہ ٹیم میں ان کھلاڑیوں کی شمولیت سے، شاید اس مسئلے کا حل نکل سکتا ہے. گواسکر نے نیوزی لینڈ کے خلاف تیسرے ٹی 20 میں ٹیم انڈیا کی فتح کے بعد کہا کہ، "ہندوستانی ٹیم کے ضبط درمیانی آرڈر کو سنبھالنے کے لئے ٹیم میں سریش رائنا اور یووراج سنگھ کی واپسی کا ہونا لازمی ہے."
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.