the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا NTA کو ایک نئی ٹیسٹنگ باڈی سے تبدیل کیا جانا چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ہندوستان اور سری لنکا کے خلاف پہلا ٹیسٹ ڈراؤ رہا . لیکن میچ بہت دلچسپ تھا. صبح تک، ایسا لگتا تھا جیسے میچ ہندوستان کے ہاتھوں سے نکل گیا ہے . لیکن دوپہر تک، پوری تصویر بدل گئی اورہندوستان نے جیت لیا . اس کا بنیادی سبب روشنی تھا. میچ کم روشنی کم ہونے  کی وجہ سے ختم کرنا  پڑا . لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اسکی   وجہ  سری لنکن کے کھلاڑی نیرون دیکیوالہ بھی تھے  . جو  کھیل میں ہندوستانی کھلاڑیوں کا توجه  بھٹکا  رہے تھے. یہ سب کچھ دیکھ کوئی بہت ہی  ناراض تھا. محمد شامی، جو بولنگ کر رہے تھے ، بھی ناراض ہو گئے. جس کے بعد امپائروں  درمیان میں آنا پڑا   .

جب سری لنکا نے دوسری اننگز میں بیٹنگ شروع کری، تو ایسا لگتا تھا کہ میچ ڈرا ہوگا. لیکن سری لنکا کے کھلاڑیوں نے ٹیم انڈیا  کے شاندار باؤلنگ کے سامنے تک نہیں پائی. ایک دفعہ ایسا لگا  کہ بھارت آسانی سے میچ جیت سکتا ہے. لیکن کم روشنی اور



نروشن ڈكوےلا کی وجہ سے میچ پورا نہیں ہو سکا اور دن کے پورے اوور نہیں ہوسکے.

ہندوستانی  گیند باز گرتے وککٹ کو دیکھ کر بولنگ بھی اٹیکنگ  کر رہے تھے . نروشو دھکویلا اور کپتان دنش چندمل بیٹنگ کر رہے تھے. لہذا سب کو ایک کشیدگی تھی کے  جلد ہی اندھیرا  نہیں ہو جائے . اس دوران، دھکویلا  پچ پر وقت برباد کر رہے تھے . اس اقدام کو دیکھ کے ویرات کوہلی ناراض ہو  گئے . جس کے بعد امپائرز نے بیٹسمین کو خبردار کیا. جس کے بعد میچ مزید بڑھایا گیا تھا.
 

میچ ختم ہونے کے بعد، سب نے  ڈیکوییلا پر الزام لگایا . لیکن اسی درمیان سری لنکا کے سابق کرکٹر رسل آرنلڈ نے ہنستے ہوئے ڈكوےلا کو مبارک باد دی اور طنز کنس دیا. انہوں نے لكھا- 'ضابطہ ... نروشن ڈكوےلا آپ کو اپنے رویہ اور نقطہ نظر سے محبت کرنا چاہئے .. انا اور اعتماد دوسروں کی کمی ہے. !!' جس کے بعد یہ ٹائٹل وائرل بن گئے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.