the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
کنگسٹن،7جولائی(ایجنسی) ٹیم انڈیا کے کپتان وراٹ کوہلی نے نئے کھلاڑیوں ہاردیک پانڈیا اور کیدار جادھو کی جم کر تعریف کی ہے. انہوں نے کہا کہ پانڈیا اور جادھو جیسے کھلاڑیوں کے ٹیم میں ہونے سے وہ خوش ہیں اور یہ دونوں نچلے آرڈر کی بلے بازی میں جوش لے کر آئے ہیں.

توقعات کے برعکس کوہلی نے ویسٹ انڈیز کے خلاف پانچ میچوں کی سیریز میں ٹیم میں بہت زیادہ استعمال نہیں کئے. سیریز میں ہندوستانی ٹیم کو 3-1 سے ملی جیت کے بعد وراٹ نے کہا، 'آپ کو کسی بھی ٹیم کو ہلکے میں نہیں لے سکتے. ہاردیک یا کیدار کو تیسرے یا چوتھے نمبر پر نہیں اتار سکتے اور نہ ہی ٹاپ آرڈر کے بلے بازوں کو نیچے اتار سکتے ہیں. 




font-size:="" 18px;="" text-align:="" start;"="">ٹیم کو ان دونوں کھلاڑیوں کی صلاحیت پر یقین ہے اور ہمیں خوشی ہے کہ نچلے آرڈر پر ہمارے پاس ایسے دو جارحانہ سٹائل کے بلے باز ہیں. ' وراٹ کوہلی نے جمعرات کے میچ میں ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے اپنی 18ویں سنچری بنائی - سب سے زیادہ سنچری بنانے کا سچن تندولکر کا ریکارڈ کو توڑا. انہوں نے کہا کہ انٹرنیشنل کرکٹ میں کامیابی کا راز یہ ہے کہ آپ کو غلطیوں پر لگام لگانا ہوتا ہے. میں نے کئی بار ایک ہی طریقے سے آؤٹ ہوا اور مجھے یہ پسند نہیں ہے.

سیریز کے پانچویں اور آخری ون ڈے میں ٹیم انڈیا نے 8 وکٹ سے جیت درج کی. ویسٹ انڈیز ٹیم نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 50 اوور میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 205 رنز بنائے. جواب میں وراٹ کوہلی کے 28 ویں ون ڈے سنچری کی بدولت ٹیم انڈیا نے ہدف 36.5 اوور میں ہی حاصل کر لیا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.