the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
IND بمقابلہ AUS 3rd T20: ایک سنسنی خیز میچ میں بھارت نے آسٹریلیا کو چھ وکٹوں سے شکست دے کر سیریز 2-1 سے جیت لی

انڈیا بمقابلہ آسٹریلیا (IND vs AUS) تیسرا T20i: ہندوستان اور آسٹریلیا کے درمیان تین میچوں کی T20 سیریز کا تیسرا میچ حیدرآباد میں کھیلا گیا۔ پہلا ٹی ٹوئنٹی آسٹریلیا نے جیتا تھا اور دوسرا ٹی ٹوئنٹی بھارت نے جیتا تھا۔ تیسرے ٹی ٹوئنٹی میں آسٹریلیا نے بھارت کے سامنے 187 رنز کا ہدف دیا تھا۔ جواب میں ٹیم انڈیا نے 19.5 اوور میں چار وکٹ کے نقصان پر ہدف حاصل کر لیا۔

بھارت نے آسٹریلیا کو چھ وکٹوں سے ہرا دیا۔
بھارت نے تیسرے ٹی ٹوئنٹی میں آسٹریلیا کو چھ وکٹوں سے شکست دے دی۔ سنسنی خیز مقابلے میں بھارت کو آخری اوور میں 11 رنز درکار تھے۔ ویرات کوہلی اور ہاردک پانڈیا اس وقت کریز پر تھے۔ ڈینیئل سیمز باؤلنگ کر رہے تھے۔ کوہلی نے پہلی گیند پر چھکا لگایا۔ تاہم اگلی ہی گیند پر کوہلی فنچ کے ہاتھوں کیچ ہو گئے۔ دنیش کارتک نے تیسری گیند پر ایک رن لیا۔ بھارت کو آخری تین گیندوں پر چار رنز درکار تھے۔



ساتھ ہی ہاردک چوتھی گیند پر کوئی رن نہیں بنا سکے۔ پانچویں گیند پر سامس نے وائیڈ یارکر پھینکنے کی کوشش کی لیکن گیند ہاردک کے بلے سے ٹکرائی اور تھرڈ مین پر چار رنز بنا کر چلی گئی۔ اس طرح ہندوستان ایک گیند سے جیت گیا۔

اس جیت کے ساتھ ہی ہندوستان نے تین میچوں کی T20I سیریز 2-1 سے جیت لی۔ پہلا ٹی ٹوئنٹی آسٹریلیا نے جیتا تھا اور دوسرا ٹی ٹوئنٹی بھارت نے جیتا تھا۔ تیسرے ٹی ٹوئنٹی میں آسٹریلیا نے بھارت کے سامنے 187 رنز کا ہدف دیا تھا۔ کیمرون گرین نے 21 گیندوں پر 52 اور ٹم ڈیوڈ نے 27 گیندوں پر 54 رنز بنائے۔ جواب میں ٹیم انڈیا نے 19.5 اوور میں چار وکٹ کے نقصان پر ہدف حاصل کر لیا۔ بھارت کی جانب سے سوریہ کمار یادو نے 36 گیندوں میں 69 رنز بنائے۔ ساتھ ہی ویرات کوہلی نے 48 گیندوں میں 63 رنز کی اننگز کھیلی۔

ہندوستانی ٹیم نو سال کے بعد اپنے گھر پر آسٹریلیا کو ٹی 20 سیریز میں شکست دینے میں کامیاب رہی ہے۔ آسٹریلیا کو 2013 سے ٹی ٹوئنٹی سیریز میں شکست نہیں ہوئی تھی۔ 2007 اور 2013 میں اس نے ایک ایک میچ کی سیریز جیتی۔ اب ٹیم انڈیا نو سال میں پہلی بار کینگروز کو ان کی ہوم سیریز میں شکست دینے میں کامیاب رہی ہے۔ 2017-18 میں سیریز 1-1 سے ڈرا ہوئی تھی اور 2018-19 میں آسٹریلیا نے 2-0 سے کامیابی حاصل کی تھی۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.