the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

T20I 2022 میں سب سے زیادہ رنز: پاکستان کے اسٹار بلے باز محمد رضوان نے 2022 میں 11 میچوں میں 556 رنز بنائے۔ اس سال سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑیوں کی فہرست میں ٹیم انڈیا سرفہرست ہے۔

ہندوستانی اسٹار بلے باز سوریہ کمار یادیو نے 2022 میں بلے سے سب سے زیادہ رنز بنائے۔ سوریہ کمار نے اس سال 20 میچوں میں 82.84 کے اسٹرائیک ریٹ کے ساتھ 37.88 کی اوسط سے 682 رنز بنائے۔ اس میں ایک سنچری اور چار نصف سنچریاں شامل ہیں۔

نیپال سے تعلق رکھنے والے ڈی ایس آری اس فہرست میں دوسرے نمبر پر ہیں۔ ان کے بلے نے اس سال 18 میچوں میں 626 رنز بنائے۔ دوسری جانب جمہوریہ چیک کے ایس ڈیوی تیسرے نمبر پر ہیں۔ اس سال انہوں نے 15 میچ کھیلے اور 612 رنز



بنائے۔

ٹی ٹوئنٹی کرکٹ کی انٹری کے بعد عالمی کرکٹ کی کتاب میں کئی تبدیلیاں آ گئیں۔ اگر ریکارڈز کی بات کریں تو بہت سے نئے ریکارڈ سامنے آرہے ہیں۔ مختصر فارمیٹ کی مقبولیت اور شائقین میں بڑھتے ہوئے کریز کو دیکھ کر انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے 2004 میں اس فارمیٹ کو بین الاقوامی کرکٹ میں جگہ دی۔ پہلا T20 انٹرنیشنل میچ 5 اگست 2004 کو کھیلا گیا۔ یہ میچ انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کی خواتین ٹیموں کے درمیان کھیلا گیا۔ اگلے سال 17 فروری 2005 کو مردوں کا پہلا T20 انٹرنیشنل کھیلا گیا۔

مردوں کا پہلا بین الاقوامی ٹی ٹوئنٹی میچ آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ کے درمیان کھیلا گیا۔ اس کے بعد سے اس فارمیٹ کی مقبولیت میں مسلسل اضافہ ہوا ہے۔ 2022 میں بھی بہت سی ٹیموں نے انتہائی T20 کرکٹ کھیلی۔ اب دیکھتے ہیں کہ 2022 میں ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں کون سا بلے باز چھائے گا؟
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.