the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

روہت شرما جنوبی افریقہ کے خلاف تیسرے ٹی ٹوئنٹی میچ میں بغیر کوئی رن بنائے پویلین پہنچ گئے۔ اس طرح روہت شرما ہندوستان کے کپتان کے طور پر بین الاقوامی میچوں میں صفر پر آؤٹ ہو گئے ہیں۔

جنوبی افریقہ کے خلاف تیسرے ٹی ٹوئنٹی میچ میں بھارتی ٹیم کو 49 رنز سے شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔ لیکن ہندوستانی ٹیم نے پہلے دو میچ جیت کر سیریز 2-1 سے جیت لی۔ جنوبی افریقہ نے تیسرے T20I میں بھارت کو جیتنے کے لیے 20 اوور میں 228 رنز کا ہدف دیا تھا، وہیں ٹیم انڈیا 18.3 اوور میں صرف 178 رنز پر ڈھیر ہو گئی۔ اس کے



ساتھ ہی جنوبی افریقی ٹیم سیریز میں کلین سویپ سے بچ گئی۔ ہندوستان کی جانب سے سب سے زیادہ اننگز میں دنیش کارتک نے 21 گیندوں پر 46 رنز بنائے۔

جنوبی افریقہ کے 227 رنز کے جواب میں ہندوستانی ٹیم نے بیٹنگ کا آغاز انتہائی خراب کیا۔ بھارتی کپتان روہت شرما کو کگیسو ربادا نے بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ کیا۔ دراصل، ہندوستانی کپتان اس فارمیٹ میں سب سے زیادہ آؤٹ ہونے والے کھلاڑی ہیں۔ روہت شرما بین الاقوامی میچوں میں 4 رنز بنائے بغیر کپتان کے عہدے سے برطرف ہو گئے ہیں۔ اس دوران سابق بھارتی کپتان ویرات کوہلی دوسرے جبکہ شیکھر دھون تیسرے نمبر پر ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.