the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

رانچی،17مارچ(ایجنسی) رانچی ٹیسٹ میچ میں آسٹریلیا نے پہلی اننگز میں ہندوستان کے سامنے 451 رنز کا بڑا اسکور کھڑا کیا ہے. اسکور کو دیکھ کر ہندوستان کے کرکٹ فینس سوچ رہے ہوں گے کیا ٹیم انڈیا کے بلے باز شاندار بیٹنگ کر آسٹریلیا کو جب دے پائیں گے. وہیں آسٹریلیا کے فینس کافی حد تک مطمئن ہوں گے ان کی ٹیم اس میچ میں مضبوط ہوگئی ہیں، لیکن کرکٹ کی تاریخ کے اسکور کچھ اور ہی اشارے دے رہے ہیں.

اسکور کہہ رہے ہیں کہ آسٹریلیا نے جب بھی ہندوستانی پچوں پر ٹیسٹ میچ میں ٹاس جیت کر پہلی اننگز میں بیٹنگ کرتے ہوئے 400 یا اس سے زیادہ رنز بنائے ہیں، اس سے خاص فائدہ نہیں ہوتا ہے. آسٹریلوی ٹیم نے ہندوستان میں میچ کی پہلی اننگز میں 4 بار 400 یا اس سے زیادہ رنز بنائے ہیں جس میں اسے صرف ایک بار جیت کا ذائقہ چکھا ہے.

سال 1986 میں آسٹریلیا نے چنئی کے ایم اے چدمبرم اسٹیڈیم میں میچ کی پہلی اننگز میں 574 رنز کا بڑا اسکور کھڑا کیا، لیکن کپل دیو کی شاندار 119 اور دوسری اننگز میں گواسکر کے 90 رنز کی اننگز کے چلتے میچ ڈرا رہا.

سال 05-2004 میں ہندوستان کے دورے پر آئی آسٹریلوی ٹیم نے بنگلور کے چنا سوامی سٹےڈيم میں پہلی اننگز میں 474 رنز بنائے تھے. اس میچ میں چھٹے اور ساتویں نمبر پر بیٹنگ کرتے ہوئے مائیکل کلارک نے 151 اور ایڈم گلکرسٹ نے 104 رنز کی اننگز کھیلی تھی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.