the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
دبئی،10مئی (ایجنسی) کینیا میں سال 2000 میں ہوئی آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی (اس وقت اسے آئی سی سی ناک آؤٹ ٹورنامنٹ کہا جاتا تھا) کے دوران قدم رکھنے والے ہندوستان کے ایک بڑے کھلاڑی اس بار 11 سال کے بعد آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی کا حصہ بننے جا رہے ہیں. جی ہاں ٹیم انڈیا کے کھلاڑی سال 2006 تک آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی کی تمام مقابلہ کا حصہ رہا. لیکن وہ 2009 اور 2013 میں وہ اس ٹورنامنٹ میں حصہ لینے والی ٹیم انڈیا کا حصہ نہیں رہے. آپ سوچ رہے ہوں گے کہ ایسے کون سے کھلاڑی ہیں.

جی ہاں ہم بات کر رہے ہیں



یوراج سنگھ کی. تجربہ کار بلے باز یوراج سنگھ کو امید ہے کہ انگلینڈ میں 1 سے 18 جون تک ہونے والی چیمپئنز ٹرافی کے دوران وہ خطاب کی حفاظت کے ہندوستان کی مہم میں قابل قدر کردار ادا کر پائیں گے. آئی سی سی کے بیان میں یوراج نے کہا، ''50 اوور کے آئی سی سی ٹورنامنٹ کے لئے ہندوستانی ٹیم میں واپسی کرکے میں خوش ہوں اور ٹیم میں بامعنی شراکت کو لے کر فکر مند ہوں جو خطاب کا دفاع کرنے کے مقصد کے ساتھ اترے گی.'


گیارہ سال بعد چیمپئنز ٹرافی میں کھیل رہے یوراج نے کہا کہ اگرچہ کرکٹ کھیلنے والے سب سے اوپر ممالک کی موجودگی میں کہنا آسان ہے لیکن ایسا کرنا بہت مشکل ہوگا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.