the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

ہندوستان نے کورونا وائرس کی روک تھام پر تسلی بخش کام کیا ہے۔ آپ کیا سوچتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے

کپتان مہندر سنگھ دھونی اور روہت شرما جیسے اہم کھلاڑیوں کے زخموں سے منسلک خدشات کے باوجود ٹیم انڈیا آج یہاں ایشیا کپ ٹی 20 کرکٹ ٹورنامنٹ کے مقابلے میں سری لنکا کے خلاف مضبوط دعویدار کے طور پر اترنے والا ہے .

چوٹوں کے باوجود ٹیم انڈیا کو سری لنکا کے خلاف جیت کا بڑا دعویدار مانا جا رہا ہے جسے حال میں گھریلو سیریز میں انہوں نے 2-1 سے شکست دی تھی. سری لنکا کے کپتان اور غضب ناک بولر لستھ ملنگا کے گھٹنے کا مسئلہ دوبارہ ابھر آیا ہے اور ان کے ٹورنامنٹ میں آگے کھیلنے پر شک کے بادل چھائے ہیں.

انکے بعد  کپتان مانے جانے والے انجیلو میتھیوز نے بنگلہ دیش کے خلاف شکست کے بعد کہا، مجھے نہیں پتہ کہ لستھ اگلے دو میچوں کے لئے دستیاب رہینگے یا نہیں کیونکہ یہ فٹنس سے منسلک مسئلہ ہے. .

کپتان دھونی پیٹھ میں جکڑن کے باوجود کھیل رہے ہیں جس کی وجہ سے وہ پریکٹس سیشن سے باہر ہیں. شکھر دھون بھی بائیں ٹخنے میں چوٹ کی وجہ سے پاکستان کے خلاف میچ سے قبل باہر ہو گئے. اتنا ہی نہیں پاکستان کے خلاف میچ کے بعد فاسٹ بولر محمد عامر کی ياركر پر روہت شرما کے بائیں پاؤں کے انگوٹھے پر بھی چوٹ لگی. اطلاع کے مطابق احتیاط کے طور پر روہت کا ایکس رے کیا گیا ہے اور قسمت سے کسی طرح کے فریکچر نہیں ہوا ہے. دونوں بلے بازوں کے زخمی ہونے کی وجہ سے ٹیم انڈیا کی بہترین کارکردگی پر سوالیہ نشان لگ گیا ہے جس میں گزشتہ آٹھ ٹی 20 میچوں میں زیادہ تبدیلی دیکھنے کو نہیں ملی ہے. ہندوستان نے اس سال کھیلے آٹھ میں سے سات ٹی 20 میچ جیتے ہیں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.