the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی،4اپریل(ایجنسی) آئی پی ایل 10 میں جہاں بڑے بڑے کھلاڑیوں پر سب کی نظریں رہے گی، وہیں کچھ ایسے چہرے بھی میدان میں ہوں گے جو آئی پی ایل 10 کی طرف سے بین الاقوامی کرکٹ میں اپنی شناخت بنانے کی کوشش کریں گے.

مرگن اشون (دہلی ڈیر ڈیولز ، 1 کروڑ)
مرگن اشون کی اسپن کے آگے بڑے بڑے بلے بازوں نے گھٹنے ٹیکے ہیں. 26 سال کے اس بولر نے آئی پی ایل کے پچھلے سیزن میں پونے کی جرسی پہنی لیکن اس سیزن وہ دل والوں ی دہلی سے کھیلتے نظر آئینگے- ہلی نے اشون کو 1 کروڑ روپے میں خریدا.

انکیت چودھری (رائل چیلنجر بنگلور، 2 کروڑ)


"Jameel Noori Nastaleeq"; font-size: 18px; text-align: start;">آسٹریلیا کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے لئے تیاری کر رہی ٹیم انڈیا کے بلے بازوں نے 27 سال کے بايے ہاتھ کے میڈیم فاسٹ بولر انکیت چودھری کی گیندوں پر بھی عمل کیا. گلین میکگرا سے ٹریننگ لے کر 145 کلومیٹر تک کی رفتار سے گیند ڈالنے والے انکیت ی بیس پرائس کا بیس پرائس 10 ملین روپے تھی. لیکن کپتان وراٹ کوہلی کی بنگلور ٹیم نے ان پر 2 کروڑ کی بولی لگائی.

محمد سراج ( سن رائزرس حیدرآباد ، 2.6 کروڑ)
IPL10 کی نیلامی میں حیدرآباد کے 23 سال کے دايیں ہاتھ کے میڈیم فاسٹ بولر محمد سراج کی بیس پرائس 20 ملین روپے تھی اور سن رائزرس حیدرآباد نے انہیں 2.6 کروڑ روپے کی بولی لگا کر بڑا داؤ لگایا ہے. ایک ٹوركش ڈرائیور کے بیٹے سراج نے رنجی ٹرافی میں 41 وکٹ لئے سراج نے 10 گھریلو T20 میچوں میں 16 وکٹ لئے ہیں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.