the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
لندن/19جون(ایجنسی) اتوار کو پاکستان نے ہندوستان کو 180 رنز سے ہرا کر پہلی بار چیمپئنز ٹرافی جیت لی. فائنل میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان نے 50 اوورز میں 4 وکٹوں کے نقصان پر 338 رنز بنائے، جواب میں ہندوستان 30.3 اوور میں 158 رن پر ہی بنا سکا. ہمیں 39 سال کی سب سے بڑی شکست ہوئی ہے. کسی بھی آئی سی سی ٹورنامنٹ کے فائنل کی یہ سب سے بڑی شکست ہے. اس سے پہلے 2003 ورلڈ کپ میں آسٹریلیا نے ہندوستان کو 125 رنز سے شکست دی تھی. آسٹریلیا نے 359 رنز کا ہدف دیا تھا، لیکن ٹیم انڈیا 234 رنز پر آل آؤٹ ہو گئی تھی.

- ٹارگیٹ کا تعاقب کرنے اتری ہندوستان کی شروعات انتہائی خراب رہی اور پہلے ہی اوور میں روہت شرما آؤٹ ہو گئے. اس کے بعد وکٹ گرنے کا جو سلسلہ شروع ہوا وہ نہیں رکا.

- ایک وقت پر ہندوستان کے 6 وکٹ 72 رن پر گر چکے تھے اور ٹیم انتہائی شرمناک شکست کی جانب بڑھتی ہوئی نظر آرہی تھی. لیکن ساتویں وکٹ کے لئے پنڈیا اور جڈیجہ کے درمیان 57 بال پر ہوئی 80 رنز کی پارٹنر شپ نے ٹیم کی حالت کو تھوڑا سنبھال لیا. اس دوران پنڈیا جس انداز میں بیٹنگ کر رہے تھے اسے دیکھ کر لگ رہا تھا کہ ہندوستان



ٹارگیٹ کے قریب پہنچ جائے گی. لیکن یہاں پر رویندر جڈیجہ نے پنڈیا کو رن آؤٹ کراکر ہندوستان کی امیدوں پر پانی پھیر دیا.

- ہندوستان کی جانب سے صرف چار کھلاڑی (شکھر دھون، یوراج سنگھ، پنڈیا اور رویندر جڈیجہ) ہی ڈبل عدد میں رن بنا سکے. باقی کے 7 کھلاڑی صرف 21 رنز ہی جوڑ سکے.

- پاکستان کی جانب سے محمد. عامر نے 3/16 وکٹ، حسن علی نے 3/19 وکٹ، شاداب خان نے 2/60 وکٹ اور جنید خان نے 1/20 وکٹ لیا.

- میچ میں پاکستان کی جانب سے شاندار سنچری لگانے والے فخر زمان (114 رن) 'مین آف دی مےچ'بنے، وہیں سیریز میں سب سے زیادہ وکٹ لینے والے حسن علی (5 میچ، 13 وکٹ) كو'مین آف دی سیریز' کیا گيا- میچ میں ہندوستان کی جانب سے مسلسل گرتے وکٹوں کے درمیان پنڈیا نے شاندار ففٹی لگائی. انہوں نے صرف 32 گیند پر اپنے 50 رن پورے کر لئے.

- پنڈیا نے 23 ویں اوور میں شاداب خان کی گیند پر مسلسل 3 چھ لگاتے ہوئے ففٹی مکمل کی تھی. اس اوور میں ایک چوکا اور تین چھ سمیت کل 23 رن بنے.

- کافی تیز بیٹنگ کر رہے پنڈیا صرف 43 بال پر 76 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئے. اس دوران انہوں نے 4 چوکے اور 6 چھ بھی لگائے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.