the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
حیدرآباد،19جون(ایجنسی) چیمپئنز ٹرافی 2017 کے فائنل میں پاکستان کے ہاتھوں ہندوستان کو شرمناک شکست جھیلنی پڑی. شکست کے بعد سوشل میڈیا پر ٹوويٹس کا سیلاب آ گیا. ثانیہ مرزا نے بھی اپنے اکاؤنٹ پر پاکستان کی جیت کے بعد ٹویٹ کیا. ثانیہ نے تین ٹویٹ کئے جس میں انہوں نے سب سے پہلے ہاکی ٹیم کو پاکستان سے جیتنے پر مبارک باد دی.

ثانیہ نے لکھا کرکٹ میں پاکستان سے ہار گئے لیکن ہاکی میں جیت گئے. مبارک ہو ٹیم انڈیا اور ٹیم پاکستان. اس کے بعد انہوں نے ایک ٹویٹس رٹويٹ کرتے ہوئے پاکستان کی ٹیم کا مذاق بھی اڑایا.




style="font-family: "Jameel Noori Nastaleeq"; font-size: 18px; text-align: start;">اس میں انہوں نے پاکستان ٹیم کی چیمپئنز ٹرافی لئے تصویر کے ساتھ لکھا، ہندوستانی والدین کہتے ہیں بیٹا کھیل میں وقت ضائع نہ كرو ڈاکٹر بنو وہیں پاکستان کے والدین کہتے ہیں بیٹا دونوں بنو، ڈاکٹر بھی اور کرکٹر بھی. اس پر ایک یوزر نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا کہ ثانیہ مرزا کے سسرال والوں نے جہیز میں چمپئن ٹرافی مانگی ہے ... ملک کی لڑکی کی عزت کا سوال ہے دینی ہی پڑے گی.


تیسرے ٹویٹس میں ثانیہ نے آئی سی سی کی ایک ویڈیو کا اشتراک کیا ہے جس میں ہندوستانی ٹیم کے کھلاڑی اور پاکستان کے کھلاڑی آپس میں ہنستے ہوئے بات دکھائی دے رہے ہیں. اس میں ثانیہ کے شوہر شعیب ملک پاکستان کا جھنڈا اوڑھے دکھائی دے رہے ہیں اور ان کے ساتھ وراٹ کوہلی اور یوراج سنگھ بھی کھڑے ہیں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.