the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ممبئی،یکم مئی (ایجنسی) روہت شرما (ناٹ آووٹ 56) کی کپتانی اننگز کی بدولت ممبئی انڈینس نے پیر کو انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے 10 ویں ایڈیشن میں رائل چیلنجرز بنگلور کو پانچ وکٹ سے هراتے ہوئے ہوئے اسے ایک اور شکست دی ہے.

وانکھیڈے اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں بنگلور نے پہلے بلے بازی کرتے ہوئے ممبئی کے سامنے 163 رنز کا ہدف دیا تھا. ممبئی نے اس مقصد کو ایک گیند باقی رہتے ہوئے پانچ وکٹ کے نقصان پر حاصل کر لیا.




style="font-family: "Jameel Noori Nastaleeq"; font-size: 18px; text-align: start;">ہدف کا تعاقب کرنے اتری ممبئی نے اپنی اننگز کی پہلی ہی گیند پر پارتھیو پٹیل کا اہم وکٹ کھو دیا تھا. پٹیل کے جانے کے بعد جوس بٹلر (33) اور نتیش رانا (27) نے ٹیم کا اسکور 61 پہنچایا. ان دونوں کے جانے کے بعد کپتان ایک سرے پر کھڑے رہے اور 37 گیندوں میں ایک چھکا اور چھ چوکوں کی مدد سے ممبئی کو فتح تک لے گئے.


اس سے پہلے، بلے بازی کرنے اتری بنگلور نے ٹیم کو ایک وقت 150 کا ہندسہ پار کرنا مشکل لگ رہا تھا لیکن آخری اوورز میں کیدار جادھو (28) اور پون نیگی (35) کے درمیان ہوئی نصف سنچری شراکت کے دم پر وہ 20 اوورز میں آٹھ وکٹ نقصان 162 کے اسکور تک پہنچنے میں کامیاب رہی.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.