the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
حیدرآباد،8مئی (ایجنسی) آئی پی ایل 10 کے پلے آف راؤنڈ میں پہنچنے کی امید لیے حیدرآباد کی ٹیم آج اپنے ہوم گراؤنڈ پر روہت شرما کی ممبئی انڈینس سے مقابلہ ہوا-

ممبئی انڈینس نے بیٹنگ کرتے ہوئے 7 وکٹ کے نقصان پر 138 رن بنائے- 


ممبئی کی ٹیم 11 میچوں میں نو جیت حاصل کر پہلے ہی پلے آف میں داخل ہو چکی ہے اور اس کا مقصد جیت کی تال کو برقرار رکھیں گے. راجیو گاندھی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں ہونے والے اس میچ حیدرآباد اور ممبئی انڈینس کے درمیان آئی پی ایل -10 کا دوسرا میچ ہوگا.



text-align: start;">اس سے پہلے، وانکھیڑے اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں ممبئی نے حیدرآباد کو چار وکٹ سے شکست دے دی تھی آئی پی ایل 10 میں اپنے گھریلو میدان پر اب تک کھیلے چھ میچوں میں سے پانچ میں حیدرآباد نے کامیابی حاصل کی ہے. ایسے میں ممبئی کے لئے ڈرانے والا کی ٹیم کو ہرانا تھوڑا مشکل ثابت ہو سکتا ہے.

آئی پی ایل -10 میں اب تک کھیلے 12 میچوں میں چھ میں فتح کے ساتھ حیدرآباد کے 13 پوائنٹس ہیں اور آٹھ ٹیموں کی ٹیبل میں اس چوتھے مقام پر ہے. اسے ایک اور جیت پلے آف میں داخل کرنے کے انتہائی قریب لے پہنچا سکتی ہے. اپنے گزشتہ دو میچوں میں دہلی اور بڑھتی ہوئی پونے سے شکست کا سامنا کر چکی حیدرآباد کو اس کی کارکردگی میں بہتری کی ضرورت ہے، وہیں دوسری طرف اپنے گزشتہ 11 میچوں میں سے نو میں جیت کے ساتھ ٹیبل میں ٹاپ پر قابض ممبئی کی بولنگ اور بیٹنگ دونوں ہی مضبوط ہیں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.