the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی،یکم مئی (ایجنسی) موجودہ چیمپئن سن رائزرس حیدرآباد نے کپتان ڈیوڈ وارنر (126) کی طوفانی اننگز کے دم پر اتوار کو یہاں کے راجیو گاندھی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے جا رہے انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے 10 ویں ایڈیشن کے 37 ویں مقابلے میں کولکاتا نائٹ رائڈرس کے سامنے جیت کے لئے 210 رنز کی چیلنج رکھی.

ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بلے بازی کر رہی حیدرآباد کی ٹیم نے ڈرانے والا اور شکھر دھون (29) کے درمیان پہلے وکٹ کے لئے ہوئی 139 رنز کی شراکت کی بدولت مقررہ 20 اوورز میں تین وکٹ پر 209 رنز بنائے. وارنر اور دھونی کی شراکت 76 گیندوں کا نتیجہ



رہی. اس کے علاوہ کین ولیمسن نے 25 گیندوں پر پانچ چوکوں کی مدد سے 40 رنز بنائے.

وارنر نے اپنی طوفانی اننگز کے دوران 20 گیندوں پر 50 اور 43 گیندوں پر 100 رن پورے کئے. جب وہ آؤٹ ہوئے تب تک وہ 59 گیندوں پر 10 چوکے اور 8 چھکے لگا چکے تھے. وارنر نے آئی پی ایل کی تاریخ کا چوتھا سب سے تیز سنچری لگایا. وارنر کو مین آف دی میچ بھی منتخب کیا گیا.

کولکتہ اس سیزن میں اب تک کھیلے گئے نو میں سے سات میچ جیت کر آٹھ ٹیموں کی پوائنٹ ٹیبل میں ٹاپ پر ہے، وہیں حیدرآباد کل 9 میچوں میں سے پانچ میں فتح کے ساتھ تیسرے نمبر پر قابض ہے. دونوں ٹیمیں دوسری بار آمنے سامنے ہوئیں. گزشتہ میچ میں کولکتہ نے حیدرآباد کو 17 رنز سے شکست دی تھی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.