the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
کولکتہ،28اپریل(ایجنسی) دہلی ڈیئر ڈیولز کے کپتان ظہیر خان نے جمعرات (27 اپریل) کو کہا کہ اگلے نو دن انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل -10) کے دسویں ایڈیشن میں ان کی ٹیم کا مستقبل طے کریں گے. آٹھ ٹیموں کی ٹیبل میں ساتویں نمبر پر موجود دہلی کا سامنا جمعہ (28 اپریل) کو ایڈن گارڈنز اسٹیڈیم میں کولکاتا نائٹ رائڈرس سے ہوگا. ٹیم نے اب تک کھیلے گئے چھ میچوں میں سے صرف دو میں کامیابی حاصل کی ہے.

دہلی نے رائل چیلنجرز بنگلور اور بڑھتی ہوئی پونے سپر جائنٹسکو شکست دے کر دو کامیابی حاصل کی ہے. ظہیر نے کہا، "ہمیں جیت کی تال میں آنے



کی ضرورت ہے. اگلے نو دن ہم پانچ میچ کھیلے گی اور یہ ٹیم کے لئے اہم مرحلے گے. اگر ہم اس مرحلے میں فاتح لے حاصل کر لیتے ہیں، تو چھ مئی کو چیزیں ہمارے لئے بدل جائیں گی. "

ظہیر نے کہا، "یہ بہت ضروری ہے کہ ہم اس مرحلے پر کل (جمعہ، 28 اپریل) کے میچ کی جانب سے نہیں، بلکہ نو دن کے طور پر یاد رکھیں. اگلے نو دن ہمارے لئے اس ورژن کی وضاحت کریں گے." کولکتہ سے اپنے گھریلو میدان فیروز شاہ کوٹلہ میدان پر گزشتہ میچ میں شکست کے بارے میں ظہیر نے کہا کہ اس سے اب کوئی فرق نہیں پڑتا. ظہیر نے کہا، "کولکتہ سے گزشتہ میچ میں شکست سے کوئی نقصان نہیں ہوا ہے. ہم نے اس ٹورنامنٹ میں اب اتنے میچ نہیں کھیلے ہیں."

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.