the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
بنگلور،25اپریل(ایجنسی) گزشتہ میچ میں صرف 49 رن پر آؤٹ ہونے کے صدمے پر قابو پانے کی کوشش میں مصروف رائل چیلنجرز بنگلور آج آئی پی ایل کے میچ میں گزشتہ چمپئن سن رائزرس حیدرآباد سے کھیلے گی تو اس کا واحد مقصد ٹورنامنٹ میں اپنا وجود برقرار رکھیں گے. 

وراٹ کوہلی اینڈ کمپنی کے لئے یہ آسان نہیں ہوگا جسے آر نے گزشتہ میچ میں آئی پی ایل کی تاریخ کے کم از کم سکور 49 رنز پر آؤٹ کر دیا تھا. آرسی بی کا کوئی بلے باز ڈبل پوائنٹس تک نہیں پہنچ سکا تھا.

سات میچوں میں صرف چار پوائنٹس لے کر آرسی بی پوائنٹ ٹیبل میں سب سے نیچے ہے لہذا اب اس کے لئے کرو یا مرو کا سوال ہے.



اس کے تین اسٹار بلے باز کوہلی (چار میچوں میں 154 رن)، کرس گیل (پانچ میچوں میں 144 رنز) اور اے بی ڈی ویلیئرز (چار میچوں میں 145 رن) مسلسل اچھی کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کر سکے ہیں.

کوہلی نے اپنے لئے اونچے معیار قائم کئے ہیں اور وہ ٹیم سے بھی اس کی توقع کرتے ہیں. گزشتہ میچ میں ٹیم کی کارکردگی کے بعد وہ اتنے مایوس تھے کہ انہوں نے اسے سب سے بدتر بیٹنگ قرار دیا. ہندوستانی کپتان کے لئے یہ ہضم کرنا مشکل ہو گا کہ آرسی بی ناک آؤٹ مرحلے سے پہلے ٹورنامنٹ سے باہر ہو سکتی ہے.

دوسری طرف حیدرآباد کے آٹھ پوائنٹس ہیں اور وہ جیت کی راہ پر لوٹنے کی کوشش میں ہو گی. اس نے مسلسل چار جیت درج کی لیکن گزشتہ میچ میں اسے بڑھتی ہوئی پونے نے شکست دی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.