the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
پونے،29اپریل(ایجنسی) آئی پی ایل -10 کے 34 ویں میچ میں بڑھتی ہوئی پونے سپرجائنٹس اور رائل چیلنجرز بنگلور کی ٹیموں کے درمیان مقابلہ ہوا، وراٹ کوہلی کی ٹیم کو اس موسم میں ایک اور شکست کا سامنا کرنا پڑا اور اب ان کے لئے ٹورنامنٹ کی راہ انتہائی مشکل ہو گئی ہے.

سٹیو سمتھ کی کپتانی والی بڑھتی ہوئی پونے نے وراٹ کوہلی کی آرسی بی کو 61 رنز سے ہرا دیا. پونے نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 20 اوور میں 3 وکٹوں کے نقصان پر 157 رن بنائے تھے، جس کے جواب میں آرسی بی کی ٹیم 20 اوور میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 96 رن ہی بنا سکی. 



Noori Nastaleeq"; font-size: 18px; text-align: start;">وراٹ کوہلی نے 48 گیندوں میں 55 رن (4 چوکے، 1 چھکا) بنائے. انہوں نے 42 گیندوں میں 50 مکمل کیے- لیکن ٹیم کو فتح نہیں دلا پائے. آرسی بی کا پہلا وکٹ 11 رن پر گر گیا. دوسرا وکٹ اے بی ڈی ویلیئرز (3) کے طور پر 32 رن پر لوٹا. اس کے بعد کوئی بھی بلے باز کپتان وراٹ کا ساتھ نہیں دے پایا. 

عمران طاہر نے چار اوور میں 18 رن دے کر تین وکٹ لئے. گزشتہ سیزن میں رنر اپ رہی آرسی بی نے اب تک دس میچ کھیلے ہیں، جن میں سے صرف دو میچ جیتی ہے، جبکہ ایک میچ منسوخ ہوا تھا. پوائنٹ ٹیبل میں وراٹ کی ٹیم پانچ پوائنٹس کے ساتھ ساتویں نمبر پر ہے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.