the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
لندن: ہند -پاك کرکٹ مقابلے کو لے کر بنی ہائپ کے درمیان اپنے فارورڈ کھلاڑیوں کی شاندار کارکردگی کی مدد سے ہندوستان نے اتوار کو ایف آئی ایچ ورلڈ ہاکی لیگ سیمی فائنل میں روایتی حریف پاکستان کو ریکارڈ 7 - 1 سے پٹخنی دے کر پول بی میں سب سے اوپر جگہ برقرار رکھا .


لندن میں ہی چیمپئنز ٹرافی سیمی فائنل میں ہندوستان-پاکستان مقابلے کے علاوہ ہاکی میں بھی دو ایشیائی شیروں کی اس ٹککر پر سب کی نظریں تھی. اس میں ہندوستان نے ناتجربہ کار پاکستانی ٹیم کو ہر شعبہ میں بونا ثابت کر دیا. اس ہار کے ساتھ ہی پاکستان کی ورلڈ کپ میں جگہ بنانے کی امیدوں پر تقریبا پانی پھر



گیا چونکہ ٹورنامنٹ میں یہ اس کی مسلسل تیسری شکست رہی.


ہندوستان کے لیے هرمنپريت سنگھ (13 واں اور 33 واں منٹ)، تلودر سنگھ (21 واں اور 24 واں منٹ)، اكاشديپ سنگھ (47 واں اور 59 واں) اور پردیپ مور (49 واں) نے گول کیا جبکہ پاکستان کیلئے واحد گول عمر بھٹٹا نے 57 ویں منٹ میں داغا جو ٹورنامنٹ میں ٹیم کا پہلا گول تھا.

اس جیت سے ہندوستان نے کوارٹر فائنل میں میزبان انگلینڈ اور اولمپک چمپئن ارجنٹائن کی طرف سے بھی ٹککر ٹال دی. پہلے کوارٹر میں کھیل برابری کا رہا اور دونوں ٹیمیں گیند کو کنٹرول میں برابر رہی. بھارت نے اگرچہ دوسرے کوارٹر میں اپنے تیور دکھاتے ہوئے دو گول کیے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.