the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
لندن،24جون(ایجنسی) ہندوستان نے ہاکی میں روایتی حریف پاکستان پر اپنا دبدبہ قائم رکھا ہے. ہاکی ورلڈ لیگ سیمی فائنل کے آخری چار میں جگہ نہیں بنا پائی ہندوستانی ٹیم نے 5-8ویں مقام کے لئے مقابلے میں پاکستان کو 6-1 سے شکست دی. اس سے پہلے لیگ میچ میں 18 جون کو ہندوستان نے پاکستان پر 7-1 سے اپنی سب سے بڑی کامیابی حاصل کی تھی. اب ہندوستانی ٹیم پانچویں مقام کے لئے کینیڈا سے اتوار کو مقابلہ کرے گی- کینیڈا نے 5-8ویں مقام کے لئے ہوئے میچ میں چین کو 7-3 سے شکست دی.

لندن کے لی ویلی سینٹر میں کھیلے گئے اس



میچ میں رمندیپ سنگھ نے 8 ویں منٹ میں ہندوستان کے گول کا اکاؤنٹ کھول دیا. 25 ویں منٹ میں تلودر سنگھ نے ہندوستان کو 2-0 سے آگے کر دیا. اكشديپ سنگھ نے 27 ویں منٹ میں برتری 3-0 کر دی. اكشديپ نے ٹورنامنٹ کا اپنا چھٹا گول داغا.


اس سے پہلے دوسرے کوارٹر فائنل میں جمعرات کو ملائیشیا نے ہندوستان کو 3-2 سے شکست دے کر سیمی فائنل کی دوڑ سے باہر کر دیا تھا. ادھر، پہلے کوارٹر فائنل میں اولمپک چیمپئن ارجنٹائن نے پاکستان کو 3-1 سے شکست دی. پول بی میں ہندوستان نیدرلینڈ کے بعد دوسرے نمبر پر رہا تھا. ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل 24 جون کو ہی کھیلے جائیں گے. جبکہ فائنل 25 جون کو ہوگا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.