the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
حیدرآباد،6مئی (ایجنسی) آئی پی ایل -10 کے 44 ویں میچ میں سن رائزرس حیدرآباد کا مقابلہ بڑھتی ہوئی پونے سپرجائٹس سے چل رہا ہے. ٹاس ہار کر پہلے بلے بازی کرتے ہوئے پونے نے 8 وکٹوں کے نقصان پر 148 رنز بنائے. ٹارگیٹ کا پیچھا حیدرآباد نے 9 وکٹوں کے نقصان پر محض 136 رن ہی بنا سکی.

حیدرآباد کی اننگز کے آغاز میں شکھر دھون (19) اور کین ولیمسن (4) پر آؤٹ ہو گئے. اس کے بعد ڈیوڈ وارنر اور یوراج سنگھ کے درمیان 54 رنز کی شراکت ہوئی. وارنر نے 40 وہیں یوراج سنگھ نے 47 رنز کی اننگز کھیلی.

پونے کو دوسرے ہی اوور میں راہل ترپاٹھی (1)



کے طور پر جلد جھٹکا لگ گیا. اس کے بعد اجنکیا رہانے بھی ٹیم کے اسکور میں 22 رنز ہی جوڑ سکے. مگر سٹیو سمتھ (34) اور بین سٹوکس (39) کے درمیان ہوئی 60 رن شراکت نے پنے کے اسکور کو بڑی حد تک سنبھالا. 16 ویں اوور میں پونے دو جھٹکے لگے،

جس نے ٹیم کو بیک فٹ پر لا دیا. حیدرآباد کا حصہ پر سدھارتھ کول نے 29 رن دے کر سب سے زیادہ 4 وکٹ لئے. ان کے علاوہ راشد خان اور بپل شرما کو بھی 1-1 کامیابی ملی. 

پونے کے اب 11 میچوں میں 14 پوائنٹس ہیں اور وہ پوائنٹ ٹیبل میں تیسرے نمبر پر ہے. اس نے گزشتہ سات میں سے چھ میچوں میں جیت درج کی ہے. دوسری طرف حیدرآباد 11 میچوں میں 13 پوائنٹس لے کر چوتھے نمبر پر ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.