the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
لندن،19جون(ایجنسی) عالمی ٹوئنٹی 20 چیمپئن شپ کے 7 ویں ٹورنامنٹ منسوخ کرنے کی تیاری تقریبا مکمل ہو گئی ہے اور اس 2020 میں منعقد کیا جا سکتا ہے کیونکہ 2018 میں سب سے زیادہ مقبول رکن ملک دو وعدوں میں مصروف ہیں.

بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے سب سے اوپر سطحی ذرائع کے مطابق آئی سی سی ورلڈ ٹی 20 کے اگلے ٹورنامنٹ کا انعقاد 2020 میں ہی ہوگا لیکن ابھی اس کے لئے سائٹ فیصلہ نہیں کیا گیا ہے.

اس تناظر میں آئی سی سی کے ذرائع نے کہا، ہاں، یہ درست ہے کہ ہم 2018 میں ورلڈ ٹی 20 ٹورنامنٹ کو منعقد نہیں کر رہے. کسی مقام



پر فیصلہ نہیں کیا گیا ہے. بنیادی وجہ یہ ہے کہ رکن ممالک کے درمیان کافی دو طرفہ سیریز ہونی ہیں. 2018 میں ٹورنامنٹ کا پروگرام طے کرنے کا امکان نہیں ہے. اگرچہ مکمل امکان ہے کہ 2020 میں اس ٹورنامنٹ کی واپسی ہوگی.

ذرائع نے کہا، ہاں، 2020 میں ٹورنامنٹ کی واپسی ہوگی. یہ جنوبی افریقہ یا سٹرليا میں ہو سکتا ہے. دو طرفہ سیریز کے علاوہ دیگر وجہ یہ ہے کہ کافی آئی سی سی ٹورنامنٹ ہونے کی وجہ سے رکن ممالک کا خیال ہے کہ انہیں بھی وقت کی ضرورت ہے. اب تک جنوبی افریقہ (2007)، انگلینڈ (2009)، ویسٹ انڈیز (2010)، سری لنکا (2012)، بنگلہ دیش (2014) اور ہندوستان (2016) میں عالمی ٹی 20 ٹورنامنٹ کا انعقاد ہوا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.